maandag 12 januari 2015

Maandag 12 januari 2015

MIJN LAATSTE BLOG VANUIT ZWITSERLAND.

Lieve allemaal.

De tijd gaat toch weer veel te snel, voordat je het weet zet ik al weer voet op Nederlandse bodem.
Mijn zending was een groot avontuur! en heb zoveel mogen zien en doen in dit geweldige Zwitserland!

We hadden een paar goede dingen afgelopen week!
Het begon met een Zone training en omdat ik een sister training leader ben moest ik die organiseren.
We moesten de zendelingen trainen over het book van Mormon, het was super goed gegaan!
En daarna hadden we een austhaus! Ik had de mogelijkheid met een gloed nieuwe sister te werken sister Jest is een super coole sister uit Engeland! We hebben enorm van deze tijd genoten en ik heb super veel geleerd.

Tijdens deze thaus hadden we een les met onze onderzoeker hij maakt erg veel vooruitgang!
We hebben erg veel op de training gefocust en ik nog veel nieuwe dingen geleerd.
Deze week hebben we eigenlijk super veel gedaan met onze onderzoeker omdat hij een doopdatum heeft en we hem goed willen voorbereiden, en omdat zondag een speciale dag zou zijn in de wijk hebben ze ons gevraagd een jeugdwerk liedje te zingen, maar die moesten we natuurlijk nog oefenen het was goed gegaan en ik heb genoten van het oefenen en het zingen.

Elke week gaan we naar een oude zuster in onze wijk ik vindt het altijd super cool om naar haar toe te gaan en toen we net op het punt stonden om weg te gaan had ze ons nog uitgenodigd te blijven eten super cool ze is 92 jaar oud. We zijn ook nog naar wat andere mensen gegaan! Ik vindt het altijd heel leuk om de leden te bezoeken en goed met ze samen te werken.

Zaterdag zijn we weer naar de tempel gegaan de laatste keer voor mij in de Bern tempel voor mijn zending er waren super veel zendelingen daar en ik heb ook afscheid kunnen nemen van een paar mensen uit de wijk Schwamendingen.

Zondag was mijn laatste zondag en die was super snel voorbij gegaan, ik had de mogelijkheid om mijn getuigenis te geven. We zijn nog bij een lid geweest en hebben heel veel lol gehad. Solothurn is een geweldige wijk!!!!!

Vandaag zijn we met de elders naar de Wiesenstijn geweest dat is een berg in Solothurn en we hebben een paar mooie foto's gemaakt en er was zoveel wind en het was mega koud!

Ik wil iedereen nog bedanken voor de steun die ik heb gekregen in de afgelopen 18 maanden en voor de lieve mailtjes en kaartjes!!

Ik hou van jullie en tot een ZONDAG!!!!

Eure,

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten