dinsdag 6 januari 2015

Maandag 5 december 2015

Heey allemaal

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Is het jaar niet voorbij gevlogen! voor mij wel
We hebben zoveel mee gemaakt in dit jaar.
Het was een geweldig zendings jaar voor mij en voor mij is het jaar goed begonnen, met oud en nieuw waren we bij onze GML en het was super grappig we hadden de mogelijkheid onze eigen pizza's te maken super grappig! we moesten om 22:00 uur thuis zijn het was dus een rustige oud en nieuw dat was maar goed ook. De volgende twee dagen zaten we in München voor onze leiders conferentie met de president. Omdat we van Zwitserland moeten komen zijn we al een beetje eerder gegaan!
We hebben gehoord dat er wat dingen moeten gaan veranderen in de zending, ook hebben we sinds het nieuwe jaar een nieuw doel met onze zending en ik wil jullie allen er voor uitnodigen dat ook te doen. We zijn met alle zendelingen en heel wat leden over de zending het boek van Mormon aan het lezen in 6 maanden, ik ben deze uitdaging aan gegaan en weet je je leert zo veel, we hebben het doel om dingen te markeren zodat we het Boek Van Mormon nog beter kunnen gebruiken in ons werk en in het "normale" leven.
we markeren:
-Geloof
-Bekering
-Doop
-Heilige Geest
-Tot het einde volharden
en je gaat zo anders lezen en het is super cool te zien!
Zo ik wil jullie vragen om met mij mee te lezen!

MLC was geweldig we hebben over hele goede doelen gesproken, in de bus rit hebben we een paar leuke spelletjes leren kennen! mam, pap, Steef pas maar op we gaan wat spelletjes spelen als ik thuis komt. Ook hebben we weer een onderzoeker met een DOOPDATUM!!!!!!!
29 januari ja ja dan ben ik al weer thuis ik ben super blij voor hem ik heb nooit zo'n onderzoeker gehad! natuurlijk ze zijn allemaal anders maar hij is zo anders, als hij iets wil gaat hij er echt voor!

Mijn zending was een grote zegen in mijn leven, ik hou van de leden hier in Solothurn we kunnen zoveel wonderen met ze zien, zo open om ons met van alles te helpen.

Vandaag zijn we in Zurich geweest omdat ik me moest afmelden en zeggen dat ik naar huis ga! men wat was dat een drama, we zijn naar de verkeerde post gegaan en we hebben afgesproken met een lid uit Schwamendingen omdat we samen in Schwamendingen gewerkt hebben en we zijn later nog naar een ander gedeelte geweest, we moesten een uur in de rij staan en nog een half uur aan de balie.

Maar goed we hebben het gered en het voelt allemaal erg raar.
Maar we gaan nog hard knallen voor de laatste dagen!!

Love you all

EureSister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten