woensdag 25 september 2013

Maandag 16 september 2013

Heey iedereen,

Vandaag ben ik een beetje dom geweest, want tijdens het schrijven van mijn blog, ontving ik een telefoontje. Daardoor heb ik het getypte weggedrukt en moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Dus: zal ik volgende week wat meer vertellen, want daar heb ik nu geen tijd meer voor.

Onze wijk is geweldig. We hebben vele talen in onze wijk, waaronder Duits, Engels en Nederlands. 
Ik heb een mission mam en zij is geweldig. Samen zijn we ons huis opnieuw aan het inrichten en dat soort dingen.

We hadden een eetafspraak en onze opbouwende gedachte ging over de Heilige Geest. We hadden een spelletje gespeeld met de kinderen van het gezin, wat betrekking had op de schrifttekst die we hadden gelezen.

Het weer is nu net zoals in Nederland.
Ondanks dat we hard werken, vinden we weinig mensen om te kunnen onderwijzen. We proberen samen te werken met de leden. Maar we zijn zusters en voor sommige dingen vragen ze liever elders. Hey, wij zusters kunnen meer dan alleen mooi wezen! 

Well time is going so fast.

Het is super mooi hier en wij vermaken ons hier prima.

Iedereen een goede week en tot de volgende keer. Misschien dat ik volgende week wat meer kan vertellen over deze week.

We gaan met onze mission mom naar de IKEA.

I love her.

Well I love you all.

Sister Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten