woensdag 25 september 2013

Maandag 23 september 2013

Heey iedereen,

Hoe is het met jullie?? Is het bij jullie net zo zulk lekker weer als het hier is??

Deze week werkte we veel met leden van de wijk. Zuster Bader is nog steeds met ons huis bezig!! Maandag waren naar IKEA geweest en vandaag gaan we WEER. Waarom?? Gewoon omdat ik dat leuk vindt XD.

We hadden een Austausch (uitwisseling). Sow sister Bognar was hier in Burgdorf en sister Perkins was in Zollikhofen met sister Szabo. Het was best grappig en voor de mensen die mij goed kennen...WE WAREN VERDWAALD......gehehe. Het maakt allemaal niet uit. 
We hebben een zuster bezocht en haar was gedaan. De dag daarna zijn we naar haar weer terug gegaan om haar ramen te zemen. Dat was super grappig. Samen met haar man heeft ze zes kinderen en de jongste is 3. Hij blijft maar zeggen: je bent best wel grappig. Hij is zo schattig. Nadat ik een raam had gezeemd, moest ik aan hem vragen welke ik hierna kon doen XD. 

Verder hebben we hier een klein wondertje gehad en ik zal bij het begin beginnen.
Sis Perkins en ik zaten in de bus naar huis. We waren eigenlijk wel een beetje moe en opeens begint iemand tegen ons te praten. Sis P sprak terug en het bleek iemand uit onze wijk te zijn, maar ze was minder actief/inactief. We hadden haar uitgenodigd om weer naar de kerk te komen omdat het zeker de moeite waard was om te komen. Ze zei dit met haar ouders te bespreken ( dat was op woensdag).
Zondag toen we in kerk waren aangekomen, was dat meisje met haar vader in de kerk en wat blijkt......hij komt uit Nederland!! We hebben een beetje Nederlands gesproken en gevraagd of we een keertje mochten langskomen. Dat was goed.
Afgelopen zondag was hij, zijn vrouw en dochter in de kerk en waren ze voor het eerst in like acht weken or sow, met z'n allen aanwezig.
We hebben afgelopen zondag met hen een heel fijn gesprek gehad en een geestelijke boodschap achtergelaten. 

En nu zit ik In de kerk van Bern om te bedenken wat ik jullie lieve mensen nog meer kan vertellen.
Hier is het super mooi en we zullen waarschijnlijk volgende week naar een of andere berg gaan. We gaan binnenkort naar de tempel en we gaan naar MÜNCHEN!! Dat duurt dan wel even, want de reistijd   is 6 uur. Maar het komt goed, want we gaan met leuke elders en sisters. 

Deze week hebben we iedere dag een diner  appointment, Sow funny.
Over een week krijgen we de transfers calls en dat is best spannend. Weer een week later blijven we of samen of krijgen we beiden een nieuwe collega. 

Maar voor nu? Gaan we lekker genieten van elkaar en van de natuur en de mensen om ons heen.

Fijne week nog.

Groetjes,
Schwester Bakker



Geen opmerkingen:

Een reactie posten