dinsdag 1 oktober 2013

Maandag 30 september 2013

Heey iedereen,

Even een snel mailtje, want mijn P-day is bijna voorbij. 

Allereerst wil ik even zeggen dat dit een super week was.
We hadden iedere dag van de week een diner afspraak en we zijn gezegend met een wijk als Burgdorf.

Afgelopen week zijn we weer naar de IKEA geweest en dat was super leuk. Een zuster in onze wijk had voor ons kleding gekocht en die moesten we passen.
Later hadden we een etensafspraak die was super leuk en lang XD. We mogen normaal maar 1.5 uur op een etensafspraak zijn, maar deze duurt altijd 2 tot 2,5 uur. Oepsie.

Elke dinsdag hebben we district meeting, en die zijn meestal in Pratelen. Dat is 2 uur reizen van Burgdorf. Dat neemt dan je hele dinsdag in beslag.
Later die avond, hebben we weer een eet afspraak en dit keer met onze GML ( wijk zendingsleider). Zijn vrouw was like: ik wil niet meer dat jullie alleen met een man zijn, al is het buiten op straat, want er gebeuren veel gekke dingen in Zwitserland. Beloof dat je dat nooit meer doet. Daar moesten we wel ja op zeggen.

We hadden deze week weer een austausch. Dit keer was het mijn beurt om naar een ander gebied te gaan. Het werd Interlagen. Sister Weening heeft daar gediend. Het is daar zo mooi.
Er zijn sinds kort weer zusters in het gebied en ik mocht daar voor 24 uur dienen. Afgelopen donderdag hadden we een diner bij een familie waarvan de vrouw zwanger is van een 2ling. Ze zijn super cool en gezellig, het was super leuk.

Vrijdag hadden we een lunch afspraak bij sister Sommer zoals elke week en hadden we onze trein gemist. Dat was dus een beetje jammer. Schwester Sommer is een oudere vrouw van 81 jaar o.i.d. En ze is gek op zendelingen. We gaan om de week samen met de elders, alleen de sisters are there every week. Ze kookt super veel voor ons en het is altijd super lekker. We zijn gezegend met een zuster als zuster Sommer.

Zaterdag hebben we een schoonmaakdag gehad en ik besloot onze kamer maar eens even te verven. We hadden ons plafond paars geverfd. Yeeeeeeey.
In de avond hadden we een afspraak in de kerk (we wisten niet waarom). Toen we daar aan kwamen waren president en sister Miles daar ook aanwezig. Wij hadden zoiets van, waarom zijn die hier? Wat bleek, 1 van de broeders in onze wijk, heeft nu een roeping in het zendingsveld. Hij is nu tweede raadgever van president Miles. Super cool, hij is echt een hele lieve en goede broeder.

Zondag was natuurlijk kerk. We bleven wat langer hangen, want we hadden later een afspraak met de bisschop. Het was super grappig, want ik had even de mogelijkheid om met de kids te spelen en stoeien (wat eigenlijk niet mag, maar ja). De kinderen houden van me en vonden het dus super leuk. Ik voelde me weer net een klein kind.
Bij de bisschop hadden we heerlijk wat te eten en we lieten hem een video zien over het zendingswerk. 

Vandaag zijn we naar een grot geweest voor P-day.
Daarom zijn we zo laat op de e-mail.
Het was er super mooi.

Mom, dad, I'm planning the vacation for after my mission. Sow you just know :).

Oke, dat was het wel voor deze week. Ik had gehoopt meer tijd te hebben, maar ja, als je leuke dingen wilt doen, moet je er wat voor over hebben hè? 

Super fijne week en tot de volgende.

Ik ga deze week naar MUNCHEN !!!!!!
Super veel zin in, en dat gaat super worden!!
Ik heb een super leuke week voor me en ik hoop jullie ook.

Ich liebe Euch.

Schwester Bakker 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten