donderdag 24 oktober 2013

Vervolg maandag 21 oktober 2013

Heey iedereen,

De week is voorbij gevlogen.
We hebben een nieuwe onderzoeker!! En we hebben een doopdatum!!
Dat is super cool!!
We hebben heel veel tijd bij de leden en dat is altijd super leuk.

Gisteren hadden we een afspraak bij een familie en de zuster vroeg aan mij wat ik voor mijn zending deed??
Dus zei ik, ow ik heb met kinderen gewerkt op een familie vakantiepark. Toen ik dat zei, zei zij, ooooooow vandaar dat je zo goed met de kinderen kan omgaan. Uuum ja waarschijnlijk....??

Later in de avond, vroeg een van de kids of ik ook een agenda had zoals sis P, nadat ze hem uit haar tas had gepakt. Nu is het altijd zo dat we onze agenda's versieren. Dit keer heb ik een foto van ons gezin op mijn planner, dus ik vertelde dat dit mijn vader was en dit mijn moeder en dat is mijn broer. Je had zijn gezicht moeten zien. Like, what you have a family????
Ik kwam niet meer bij van het lachen XD, en haar ouders ook niet meer. Haar ouders zeiden, jaja, sister Bakker heeft ook een gezin!!
Het is super grappig om te zien dat kinderen geen benul van dat soort dingen hebben.

Verder zagen we gisteren het laatste deel van de algemene conferentie. 
Deze week zijn de nieuwe zendelingen aangekomen en we moesten zaterdag een training geven. Dat was apart, aangezien ik nog maar net 7 weken in het veld ben. Je kunt dan nog niet zo heel veel tips geven. Het grappige is, dat ik dat samen met Elder Ab el Muti?? (Burkan) heb gedaan en dat was een grappige combo.

Op vrijdag hebben we natuurlijk weer een afspraak met sister Sommer. Ze is GEWELDIG. Ze kan echt zo geweldig koken en je kunt altijd met haar lachen. 'S Avonds waren we nog bij mom en dad Lauener. Ze hebben een geweldig verhaal over hoe ze elkaar hadden ontmoet, maar is iets voor later. Als we eetafspraken hebben, is dat vaak samen met de elders en dat maakt het zelfs nog een beetje leuker.

Sister Perkins was afgelopen week jarig en dat hebben we gevierd bij de bisschop. Hun kids zijn zo grappig. Ze hebben een kleintje van 1,5 jaar en steeds als je naar haar zwaait, wordt ze heel verlegen, zo lief.
Die avond hadden we een afspraak met onze assistent van de wijk mission leader. We konden een aantal goede dingen bespreken.

Dinsdag hadden we district meeting. Die zijn altijd een beetje apart.ik heb een filmpje gemaakt en probeer hem mee te sturen. Zo niet, dan moeten we wachten tot na mijn zending.
We hadden die dag een les gepland met sister A, maar ze was niet thuis, wat een beetje jammer was.

Vandaag zal een lid van onze wijk, onze haren knippen. Ze is super grappig. Ze is zwanger van een 2ling en dat kun je steeds beter zien. Dat wordt dus leuk.

Well, dat was het wel voor deze week. Ik weet dat ik het achterste voren heb gedaan, en dat is een beetje verwarrend misschien.

Love you all,

Liebe Grüße,

Schwester Bakker


Geen opmerkingen:

Een reactie posten