maandag 7 oktober 2013

Maandag 7 oktober 2013

Heey iedereen,

De week vliegt voorbij deze week.
We waren maar liefst 2 dagen in ons gebied en das niet zoveel he?? 
Maandag had ik al een beetje in mijn blog daarover verteld.

Dinsdag waren we in Pratlen vanwegen een district meeting.
Dat is twee uur heen en terug reizen, dus dat neemt een hele dag in beslag.
In de avond hadden we een diner apontment, en een van de zoons van die familie lijkt heeeeeeel erg veel op Joe Jonas. Sow you know, gehehe. 
Het was super gezellig en we waren natuurlijk te laat thuis.

Woensdag zijn we naar de tempel geweest.
De reistijd is maar 20 minuten en we hadden het gewoon even nodig.
Gelukkig zitten we in een zendingsgebied waar dat kan. Omdat we in Zwitserland op zending zijn, kunnen we ook naar de tempel en dan komt het goed uit dat ik daar ben.
Het was super fijn.
In de avond hadden we nog een les bij familie R. We hadden een onderzoeker die hen al kende, en het eten was weer SUPER lekker.

Donderdag begon onze lange reis naar Duitsland, en gelukkig zaten we met allemaal hele leuke zendelingen in de trein. Ik kan daar niet teveel over vertellen omdat we gewoon teveel leuke dingen hebben meegemaakt en ik niet zoveel tijd heb om die op te schrijven. Ook hier was het eten weer heerlijk en hebben we weer veel geleerd en activiteiten gedaan.

Vrijdag was de terugreis naar Burgdorf, Sow you know we neet to be in at 9, and we were in at 10. Dat is een uur te laat. Gehehe. 
Maar het waren 2 geweldige dagen.

Zaterdag en zondag waren de dagen van de conferentie. Ik heb super genoten en het was super fijn. En als je goed hebt opgelet, weet je welke boodschap er voor mij er echt uitsprong. 

WERK MET DE ZENDELINGEN!!!!!!

Dat is nu meer belangrijker dan ooit.

De komende week is het weer een beetje rustiger en zullen we weer meer zendelingswerk verrichten.

Ik weet dat dit het werk is wat we nu moeten doen.
Ik heb nu geen tijd meer, maar ik zal proberen wat foto's mee te sturen.

Voor iedereen die mij brieven een kaartjes sturen, super bedankt. Ik probeer zo snel mogelijk terug te schrijven, maar omdat ik het zo druk hebt, lukt het mij niet om de tijd te vinden.

Ik hou van jullie allemaal,

Tot de volgende week.

Love sister Bakker
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten