dinsdag 20 mei 2014

Maandag 19 mei 2014




HALLLLLOOOOO IEDEREEN

Hoe gaat het met jullie??
Wat een week wat een week

Na de e-mails op maandag zijn we naar Duitsland gegaan om inkopen te doen het is daar zoveel goedkoper als in Zwitseland, s'avonds hadden we een gezinsavond bij een echtpaar hier in St Gallen
we hebben een super grappig spel gedaan, we moesten raden welke profeet we waren uit het boek van Mormon of de bijbel het heeft me tot nadenken gezet dat ik beter  mijn schriften studeren haha nee ik ken de verhalen en teksten alleen om de persoon te beschrijven is iets anders.

Deze week hebben we twee dingen gedaan:
1e het bezoeken van huizen.
2e go By's (zoek al de inactieve leden op in de ledenlijst en ga er langs om te kijken of ze daar nog wonen en zo ja of ze nog interessen hebben), en dat is heel vermoeiend zeker als je niet echt kan kaart lezen.(zoals ik), verder haden we deze week nog wijk raad altijd interessant.

Het was ook weer tijd voor interviews met president Mils!! het was een goed gesprek en alles gaat goed. Hij vond het WONDERBAAR dat ik zo gegroeid ben van iemand die in het begin van haar zending naar huis wilde en iemand die niks zeker wist of dit wel was wat ze moest doen tot de persoon die ik nu ben die niet meer naar huis wil (tot na mijn zending) omdat ze het werk geweldig vind.

Van instituut heb ik niet veel begrepen deze week, hij sprak niet heel duidelijk en het ging alle kanten op, maar goed hij doet zijn best.

Ook hadden we deze week twee wonderen!, 
zo de 1e was op donderdagavond we waren bezig met de planning toen we werden gebeld door het hoofd van de kerk in Duitslan, dat een inactief lid had gebeld dat ze de sisters weer garage Zouave willen zien. Sister Mc Ewen heb deserve vrouw gelijk gebeld en ze Wilde dat we de volgende dag langs kwamen. Dat wide we natuurlijk heel graag, ze was gisteren in de Kerk!!!!! Is dat Niet geweldig!!!!!!

Het 2e wonder was op vrijdag.
We liepen op de Bahnhof en er kwam opens een man naar ons toe en hij zei: zo zijn Jullie de sisters hier?? Wij uum ja dat klopt oke ik heb intresse hier is mijn telefoonnummer, we hadden die dag een korte les met hem en hij wil vaker met ons afspreken, we hebben een nieuwe afspraak met hem op woensdag.

Dit is niet een hele lange blog maar dat komt omdat we bijna elke dag het zelfde doen omdat dit werk nu gewoon even gedaan moet worden.

Je zal je wel afvragen waarom we naar een nieuwe woning zoeken dat komt omdat ze ons huis gaan renoveren maar dat zal te lang duren dus hebben we besloten om een nieuw huis te gaan zoeken en dat is moeilijker dan ik dacht pff.

Nou het is niet een hele interesante blog voor deze week maar het een geode week we hebben mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan.

Ik wens jullie een hele goeie week.

Alles gute,

Sister Jessica Bakker 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten