dinsdag 6 mei 2014

Maandag 5 mei 2014



Heey iedereen,

De tijd gaat snel we hadden alweer transfer calls, wat gaat er gebeuren zal ik blijven of zal ik gaan??

Well maandag was niet echt een P-day maar het was een leuke dag

Dinsdag hebben we ons huis is even lekker schoon gemaakt omdat we deze week inspectie van ons huis hebben, daarna hadden we district meeting die was zoals altijd weer goed.
Daarna zouden we eigenlijk naar Schwester Graf gaan om te helpen in de tuin maar het regende zo hard dat we alleen een opbouwende gedachte konden geven, het was een hele goeie al zeg ik het zelf het ging over vergeving en dat we ZELF het besluit moeten nemen om te vergeven. Daarna moesten we nog 2 luchtbedden ophalen het was weer tijd voor een sleep over!! dit keer kwamen de Luzern sisters we hebben een geweldige tijd gehad samen.

Woensdag was een vet speciale dag, we hadden een mission tour Elder Dyches van de 2e quorum van de 70. We hebben een hele fijne dag gehad en ik heb zoveel geleerd, we hadden daarna een les met iemand die niet meer naar de kerk komt en het was in het Spaans en Spaans daar versta ik niks van hahaha gelukkig doet mijn collega dat wel. S'avonds hebben we lekker een diner voor ons zelf gemaakt.

Donderdag hadden we inspectie van ons huis alles was goed ons huis was heerlijk schoon.
We zijn toen met het paar wat ons huis inspecteer naar de kerk gegaan omdat er nog veel pakketten stonden van mensen in de Freiburg (Duitsland) zone we hadden een late lunch en na de lunch hebben we nog wat mensen opgezocht die al heel lang niet naar de kerk komen, s'avonds wilde we nog gaan volleyballen maar er waren zoveel mensen dat het geen doen was om mee te spelen dus we zijn nog even wat dingen gaan doen op de pc.

Vrijdag hadden we een afspraak met sister Baden, we hebben eerst haar huis weer schoon gemaakt, en daarna lekker samen gegeten we hadden niet zoveel tijd maar het was een goede tijd samen.
Na het eten zijn we naar huis gegaan en hebben we taal studie gedaan, s'avonds hadden we een afspraak met de familie Loocher, we hadden een leuke en goeie tijd daar.

Zaterdag TRANSFER CALLS !!!!!!!!!
Zo jullie zullen je natuurlijk wel afvragen of ik blijf of niet, ik ben al een half jaar in Schamendingen.
Sister Le Feuvre is mijn derde collega Well I'm getting transfers ik ga naar St Gallen en zal daar gaan werken met sister Mc Ewen ze komt uit Schotland ik ben begeistert (geen idee wat het is in het NL) en ik weet zeker dat het een goede tijd gaat worden, we hebben de rest van de dag een dienstproject gehad bij Schwester Graf we hebben haar buro voor een deel geverfd maar eerst hebben we hem helemaal geschuurd meine gutte wat een werk maar daarna heeft ze wel heerlijk voor ons gekookt.
Engelse klas ging die dag niet door, we waren helemaal versleten en zijn gewoon naar huis gegaan en zijn gaan studeren.

Zondag was mijn laatste zondag hier in Schwamendingen ik ga de leden hier zeker missen maar ik ga ze vast en zeker nog zien, ik heb erg genoten van mijn tijd hier.
Na de kerk hebben we onze wekelijkse planning gemaakt dat was een beetje appart omdat ik donderdag ochtend wordt overgeplaatst naar St Gallen.

Nou vandaag maandag zouden we een lunch afspraak hebben maar we hadden de verkeerde bus genomen (blond) en die hebben we uiteindelijk moeten afbellen ( saddest thing on earth) en nu zijn we in de kerken schrijven we E- mails en de elders zitten op de gang en spellen spelletjes hahaha dat is heel grappig.

Well ik wens jullie deze week het allerbeste en volgende week bericht uit St Gallen.

mijn nieuwe adres is:
Kirche Jesu Cristi
Sister Jessica Bakker
Bedastrasse 11
9000 St Gallen
Schweiz 

Love you all,

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten