dinsdag 29 april 2014

Maandag 28 april

Hey hey
Wie gehts ??

Zo jullie willen natuurlijk weten hoe mijn week was ne??
well my week:

We haden deze week de tijd genomen om wat brieven te schrijven, ik kwam niet zo ver hahahaha, zeg maar ik heb niks geschreven. We hadden een district p-day geplant maar dat is uitgelopen naar een zone P-day het was super gezellig!!

S'avonds hadden we nog een leuke gezinsavond bij de Fam Rothmunt.
We hebben over geloof gehad en over het zoenoffer, mijn Nederlands wordt weer slechter hahaha.

We hadden ook weer district meeting, daarna moesten we weer naar Zürich, we hadden een afspraak met de Olten sisters voor genealogie het was interessant we hadden daarna nog een afspraak met Norma voor een opbouwende gedachten.
We hebben toen ook nog even besloten mijn haar te verven ik ben weer blond!!!! We hadden met haar en de Olten sisters heel veel lol, het was een gezellige avond!!

Deze week hadden we ook weer austhaus ik ging naar Luzern, en wat is het daar mooi, ik werkte samen met sister Falke. We zouden een les krijgen de broeder was er wel maar hij had niet echt tijd, we hebben s'avonds nog Ping Pong gespeeld met de elders en een onderzoeker, het was super leuk.
We hadden die avond nog een vergadering die was saai omdat ik niks kon zeggen en toen begon het te onweren we moesten snel naar huis omdat het zeker ging regenen.

De les die niet door ging hadden we verschoven naar de volgende dag, het was een apparte les maar we hebben het beste eruit gehaald, we moesten ook nog naar Zürich omdat we een dienstbetoon project hadden, die duurde een beetje lang omdat het van 14:00 uur tot 19:00 uur was daarna zijn we naar de kerk gegaan om te volleyballen dat was weer vet gezellig!!

We waren deze week weer lekker verdwaald we hadden de verkeerde bus genomen haha maar we hebben ons huis wel weer gevonden daarna hadden we een super leuke eet afspraak we hebben lekker veel gesproken en lol gehad.

Zaterdag was het weer tijd om naar de tempel te gaan, er waren heel wat mensen uit Burgdorf !! Ik zag weer iemand die ik voor twee maanden niet gezien, het was zo fijn om weer even wat mensen te zien van mijn eerste gebied.

We hadden een afspraak met een nieuwe onderzoeker en we konden het huis niet vinden we hebben bijna 45 min rond gelopen en niet gevonden, we zijn naar de kerk gegaan en hebben de mensen gemaild.

Zondag was het weer tijd voor de kerk, we hebben met heel de wijk de laatste algemene conferentie gekeken het was een goeie sessie, we hebben daarna een afspraak gehad met Charlotte meine gute dat was zo grappig s'avonds gingen we nog plannen.

Vandaag hadden we een feest in Zürich ze gingen een sneeuwpop verbranden dat is een traditie om te zien of we een goeie zomer krijgen het duurde 7 min en 23 sec dus we krijgen een goeie zomer!!!!

Well ik wens jullie een goede week toe en tot volgende week!?!!!

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten