maandag 21 april 2014

Maandag 21 april 2014

Heey iedereen...
Dit was een week die niemand hoopt te hebben op zending......
Het was een van de slechtste weken op mijn zending.
Waarom???. Well, mensen laten ons vallen. Willen geen contact meer of nemen de telefoon niet op. Al met al een harde week. 

We hadden het voor elkaar gekregen om op maandag 2 gezinsavonden te hebben. Zonder dat we dit wisten. Sow, onze eerste afspraak was bij de familie Wichtermann en we hadden geen idee waar ze woonden. Hahaha. We waren dus een beetje verdwaald. Macht nichts. We hadden bij hen best wel veel gegeten. Maar toen moest nog naar familie Russo. Mein gute, we kregen nog eens taart, pffff. Ik had geen honger meer voor 1,5 dagen hahahaha.
Het was een geweldige tijd en we hebben een geweldig spel gespeelt. Het was te grappig.
We gingen naar huis met een best wel een volle maag dus.

We moesten deze week koken voor de district meeting. Dat had sister Le Feuvre heel goed gedaan. De district meeting was goed. Ondanks dat ik moe was en geen Duits meer naar binnen kreeg. 
Na de meeting, gingen we naar Charlotte. Zij is een zuster uit de wijk en we hadden geen idee waar we heen moesten. VERDWAALD. Gehehe, Well i'm oke with it. We hadden een goede tijd met die zuster, maar moesten we moesten nog terug en er reden geen bussen meer naar het trein station. We besloten te gaan lopen. We liepen alleen de verkeerde kant op. Well, het kon niet beter gaan!!!

We hebben deze week heel wat mensen bezocht. Niemand was thuis, want het is zeg maar vakantie. Op woensdagavond heeft een lid ons uitgenodigd in een restaurant voor mijn verjaardag. Dat was super lekker en een fijne tijd. Daarna hadden we nog tijd over en we hadden niks geplant, dus zijn we met haar naar huis gegaan en zijn we aan een nieuwe foto boek begonnen. Deel drie meine gute. En ze heeft nog zoveel foto's, dus daar gaan we volgende week nog even mee verder ofzo. 

Een van onze zusters in de wijk was ziek en ze had een bloedneus. We hadden dus besloten om voorbij te gaan, want ze is best wel oud. Wij waren best wel bezorgt over haar. Dus hebben we haar lekker verzorgt en even met haar buiten gegaan voor een frisse neus. 

In de avond hadden we nog een afspraak bij de andere familie Wichtermann. We hadden een goede tijd. Daarna gingen we nog even volleyballen met de hoop, dat een onderzoeker zou komen, maar helaas.....

Vrijdag hadden we allemaal Go By's. En hebben we heel wat mensen opgebeld. Zij nog wat wezen mailen in de kerk en hebben we geprobeerd bij familie Muller voorbij te gaan. Waarschijnlijk zijn ze op vakantie. 

Zoals sommigen van jullie wel wisten, was het deze week mijn verjaardag!!
En raad eens, DAT MOEST GEVIERD WORDEN!!
Allereerst was mijn collega ziek, dus die heb ik naar bed gestuurd. Het is grappig, ze is net als ik koppig hahahaha. Je zal wel denken, gaat dat dan goed? Aangezien ik ook vet koppig kan zijn. JA, dat gaat goed. Ze luisterde haha.

Daarna zijn we naar familie Diethelm gegaan en hebben we mijn verjaardag gevierd. Toen naar Denise en Norma. Meine gute, dat was de beste avond. We hebben zoveel lol gehad. Daardoor waren we de tijd vergeten. We waren iets te laat thuis. Verder moet je me geloven, zijn we altijd gehoorzaam.

Zondag was een goede zondag. We hadden na de kerk lekker gegeten met de wijk en dat was super goed. We hebben een goede tijd hier. Ik weet met heel mijn hart, dat dit de ware kerk is en dat we zoveel van elkaar kunnen leren. Mijn weken/dagen zijn niet altijd even makkelijk, maar ik kan doorgaan met de hulp van mijn Hemelse Vader.
Ik ben dankbaar voor alles om mij heen en voor de dingen die ik heb. Dankbaar voor mijn familie thuis en de familie en vrienden die ik hier om mij heen heb gebouwd.
Ik wilde nog graag even een toespraak delen van de laatste conferentie over dankbaarheid. Mij heeft het zeer aangesproken.

https://www.lds.org/general-conference/ 2014/04/grateful-in-any-circumstances?

Geniet ervan!!

Ik wens jullie een hele fijne week en denk eraan waar je dankbaar voor bent en schrijf die op!

Sister Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten