dinsdag 15 april 2014

Maandag 14 april

Heey heey

Zo maandag zijn we weer wezen shoppen met de Olton sisters, ik had een leuk jurkje gezien maar hij was net te kort dus ik zit er aan te denken om hem gewoon te kopen en dan zelf langer maken!!

Na het shoppen hadden we een gezinsavond bij de Fam Russo deze mensen zijn geweldig, we hebben een goede avond gehad.

Dinsdag hadden we district meeting en raad eens we hebben twee treinen gemist hahahaha toen besloten we dat we eerst maar gingen lunchen met de elders, dat was een goed idee want we hebben veel lol gehad met de elders, het help echt om een goede band te hebben met de elders uit je district we zijn daarna naar huis gegaan en hebben koekjes gepakt die we gebakken hadden en zijn toen naar de Fam Müller gegaan die waren niet thuis dus hebben we het in de brievenbus gedaan. S'avonds zijn we naar instituut gegaan!! meine gute dat was weer goed broeder Uchdorf was weer geweldig, later hadden we besloten nog iemand op te halen van bahnhoff omdat ze in Frankrijk was geweest omdat haar broer is overleden, we hebben haar niet aangetroffen en dat was jammer maar de gedachte was goed.

Woensdag had ik een opruim bui en heb ik al onze boeken van Mormon en pamfletten uitgezocht dus de kast zie er ook weer netjes uit. Na de lunch zijn we nog bij Bisrat langs gegaan met de hoop dat ze thuis was maar helaas ze was niet thuis.
Deze week was een beetje een harde week kwa zendingswerk heel veel afsprakenvielen uit en ik heb geen idee waarom we werken heel hard maar soms gaat het zo in het zendingsleven.

Donderdag hebben we onze area book weer uitgezocht en zijn we nog een keer bij Bisrat langs gegaan, in de avond hadden we een afspraak met een geweldige familie we hadden het over familiegeschiedenis en dat was een goed onderwerp, daarna hadden we wijkraad dat was heel interessant en hebben daar heel erg van genoten.

Vrijdag zijn we naar Edith geweest we hebben de film the testiments gezien en ik voelde de heilige geest heel sterk, ik hou er van om dat te voelen.
S'avonds hebben we met de leden van de wijk het kerkgebouw schoon gemaakt we hebben nog nooit zo'n leuke tijd gehad met de leden hahaha, daarna zijn we nog met Norma en Denise naar een kabab zaak gegaan en omdat we wisten waar het was en de kids hadden honger meine gute we hadden vet veel lol.

Zaterdag hebben we een inactive familie bezocht en over het boek van Mormon gesproken, daarna hadden eigenlijk een afspraak met Oliver maar hij was niet gekomen:(  toen hadden we onze Engelse klas, we gingen koekjes bakken hoe leuk is dat.

Zondag was sister Graf in de kerk met haar ouders en broertje het was super fijn haar weer even te zien vooral omdat we een goeie tijd hadden, we hebben geluncht bij de Fam Rosso, we hebben heel lekker gegeten zoals altijd, daarna zijn we naar de rigi blick gegaan en hebben we heerlijk onze wekelijkse planning gedaan en onze studies.

Well het is niet heel lang maar ik heb ook helemaal niet veel tijd gehad.
Ik wens jullie een hele fijne week en ik weet dat mijn week goed gaat worden!!!!

Well love you all,

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten