dinsdag 8 april 2014

Maandag 7 maart

HEEEEEEEEEEEEEEEEY,

Zo we hadden zone training deze week daar hebben we gesproken over hoe begin je met je les??, en daar hebben we dan een "toneel stukje" over gemaakt en dat hielp heel veel omdat je dan zoveel leerd van anderen want je geeft natuurlijk niet allemaal het zelfde les.

Daarna zijn we naar Edith gegaan we hadden een les geplant maar ze was later thuis dus kregen we alleen eten (mij hoor je niet klagen) maar dat was jammer dat we geen les konden geven, haar zus was er ook nog bij.

Woensdag hadden we ook weer een lunch appointment bij een weinig actief lid nou ja ze komt helemaal niet meer, en omdat het de laatste dag van sister Robben was zijn we nog allemaal bij mensen langs gegaan waar we gedag tegen wilde zeggen.

En toen donderdag!!!
Ik kreeg een nieuwe collega sister Le Feuvre ze komt uit Frankrijk, ze is geweldig we hebben niet veel gedaan die dag, we zijn nog even bij Charlotte geweest omdat we nog een fotoboek hadden besteld.
Later die dag hebben we nog even de Fam Dielthelms bezocht (ik weet het we gaan vet vaak daar heen) en daarna zijn we naar de kerk gegaan en hebben we volleybal gespeelt het ging allemaal goed hahaha ik denk dat ik gewoon altijd zendeling moet zijn om volleybal te spelen (zonder geblesseerd te raken).

Vrijdag zijn we naar Dielikon gegaan omdat we een paar persenal touches wilde maken (langs mensen gaan en een briefje in de brievenbus doen of gewoon iets leuks voor ze doen) toen zijn we gaan lunchen en verder gegaan met de plan day, meine gute die was lang omdat ik alles over diet gebied moet uitleggen maar dat deet ik graag omdat ik wil dat het goed gaat, we hebben een diner gehad en dat was het einde van de vrijdag al weer.
Deze week hebben we helemaal niet zo veel gedaan omdat sister Le Feuvre nieuw is en we geen lessen gepland hadden voor deze week.

Dit weekend was het beste weekend ever!!, we hadden algemene conferentie. Zo wat ik ga doen is de dingen eerst in het Engels opschrijven en dan hopen dat ik het goed naar het Nederlands kan vertalen.

Zo we hadden eerst zuster uitzending (waar ik niet z'n grote fan van was maar uiteindelijk was het wel goed). 

Bonnie L Oscarson presedent of the young Women.

"We are all different BUT we are all Dauthers of are loving havenly Fauter"
"We zijn allemaal anders MAAR we zijn allemaal dochters van onze lief hebbende vader in de hemel"
Na de eerste conferentie de zaterdag middag conferentie.

Elder Holland.

"Pure Christ like love CAN chance the world"
"Pure Chrislelijke liefde KAN de wereld veranderen"

Linda S Reevers. ZHV

"Reading in the scripsters every day, praying every day and having familie home evening every Monday this WILL take the stress frome you it will guite us WE CAN BEGIN NOW!!

"Elke dag in de schriften lezen! elke dag een persoonlijk gebed en een gezinsavond elke Maandag avond, dit zal de stress van ons weg nemen en het zal ons leiden WE KUNNEN NU BEGINNEN"

Elder Neil C Andersen

"Remenber the Savios Keep huis comentmens! Somtimes we have to stend alown, but let us stend togetter as youth!!"

"Herinner de Heer, Hou zijn geboden!! Soms staan we er alleen voor maar we zijn altijd samen als jeugd!!"

Dit zijn zomaar een paar dingen die ik geweldig vond van de conferentie, of je lid bent van de kerk of niet soms in ons leven staan we er alleen voor maar we zullen altijd mensen om ons heen kunnen vinden die met ons zijn.

Tegen de jeugd van de kerk wil ik graag zeggen dat we zijn niet alleen als we er samen voor zullen gaan, we er samen uit komen. Het is niet altijd makkelijk om een lid van de KERK VAN JEZUS CHRISTUS VAN DE HEILIGE DER LAATSE DAGEN te zijn maar het is het waard, als je vragen of problemen heb ga naar je ouders of leiders!!

Ik weet met heel mijn hart dat dit de ware kerk is en dat we er niet alleen vor staan maar dat we altijd hulp krijgen van de mensen om ons heen!!

Sinds zaterdag hebben we besloten om elke dag hart te gaan lopen dat was een van mijn slechtste beslissingen ooit man wat heb ik daar spijt van maar aan de andere kant mijn conditie zal wel terug komen.

Vannacht was er voor ons iets grappigs gebeurt, we lagen al een half uur op bed we konden niet slapen toen moest ik opeens niezen en ik dacht Ooo ik maak sister Le Feuvre wakker en toen hoorde ik zachtjes gesundheid omdat ze dacht dat ik dat in mijn slaap deed en toen zij ik iets te hard heey danke en toen moesten we zo hard lachen we kwamen niet meer bij.

Ik ben heel blij met sister Le Feuvre we zullen een goede transfer hebben!!

Lieve mensen ik wens jullie een hele fijne week.
Tot volgende week met weer nieuwe belevenissen van mij en m'n collega.

Liefs sister Jessica Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten