dinsdag 17 juni 2014

Maandag 16 juni 2014

Heey iedereen

Hoe was jullie week?
Well deze week weer niet echt heel veel.

Ik wil jullie even laten weten dat ik vergeten ben te vertellen dat we transfer calls hadden deze week, en raad eens ik ga naar Oosterijk!!!

Oke nee dat was een grapje...tum tum tum.
Nou ik blijf in St Gallen maar mijn collega gaat naar Oosterijk naar Linz!!
Ik krijg sister Määttä uit Finland, ik kende haar al we hadden al een dagje met elkaar samen gewerkt in het begin van mijn zending, ik kijk er naar uit om met haar te werken.

We hadden ook deze week weer een musicalise abond!! Meine gute dat was geweldig ik heb zo genoten en alles is zelf getekend en in elkaar gezet (ik stuur wat foto's mee) dit keer ging het over het plan van zaligheid? Ik kan al die worden niet meer in het Nederlands, plan of selvetion.

Mijn mama (trainer) is ook weer in Zwitserland en ik heb haar deze week een paar keer getroffen het is super fijn haar weer even te zien, ik ben erg veranderd in de tijd dat we samen waren en nu. Het doet me goed te zien dat we hele goede vrienden zijn en dat ik altijd op haar kan rekenen met alles.

Vandaag gaan we weer de bergen in hahaha alsof het ons wekelijkse ding is, omdat het dus transfers is deze week gaan we met heel wat zendelinge daar heen.

Verder was mijn week niet heel veel we werken hard en o ja is het niet geweldig dat Nederland en Zwitserland gewonnen hebben op het WK!! alle leden kwamen gisteren naar mijn toe en waren van oooow heb je gehoord wat Nederland gedaan heeft!!
Wel in eed to go

Lost of love,

(Sorry mijn verhalen worden steeds kleiner)

 Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten