dinsdag 10 juni 2014

Maandag 9 juni 2014

Hallo iedereen,

Toch nog een kleine blog.

Het was een geweldige week, dit keer ga ik het anders doen.
Zo we hebben heel de week lessen gehad en een austhaus met mijn MTC collega sister Peacock, maar het beste wat we gedaan hebben vandaag is dat we de Santes (berg) op zijn gegaan, dat was het zwaarste, mooiste en gaafste wat ik ooit gedaan heb. Is het niet geweldig te zien wat we allemaal om ons heen hebben ik hou echt van de natuur, we hebben er zeven uur over gedaan (met lunch) en we zijn boven gekomen op de momenten waar ik echt dacht ow men ik wil niet meer laat me maar naar beneden gaan ( wat dus niet kan) voelde ik weer dat ik het wel kon, het heeft mijn getuigenis versterkt om te zien dat ook in zware tijden kunnen wat we doen. Het leven is niet altijd makkelijk, maar juist op die momenten moeten we hulp vragen aan onze hemelse vader, wat ik toen gedaan heb ik ben in de voetsporen van mijn collega gelopen en dat hielp, we zijn over stenen geklommen en we hebben in de sneeuw gelopen we zijn uitgegleden en weer opgestaan we hebben elkaar geholpen en we zijn dichter naar elkaar toe gekomen. Het was een prachtige ervaring.

Zo nu weer terugkomend op de afgelopen week, ik was zo blij dat ik weer even met mijn MTC com kon werken ik heb het echt gemist, we hadden een les geplant en het was grappig te zien dat we gelijk konden terug schakelen naar onze MTC tijd en dat we een super goede les konden geven.

Ik ben dankbaar voor zo vele dingen die we hebben in ons leven en de mooie dingen om ons heen.

Nou lieve mensen ik ben nu heel moe van deze dag dus dat was het voor deze week.
Geniet van de foto's.

Ik hou van jullie!!

Sister Jessica Bakker.b


Geen opmerkingen:

Een reactie posten