zondag 7 september 2014

1 september 2014

Heey hallo!!!

Wat een drukke week!!
We hadden heel wat afspraken gehad. De afspraak met familie Heiden, was super leuk.

Deze week hadden we een grote district verzameling. Bijna onze hele zone was daarbij aanwezig en dat waren heel veel zendelingen. Ik had een onderwerp over hoe ons geloof ons kan helpen tegen verleidingen.
Na de districtbijeenkomst, hadden we findingday en hadden we wat mensen opgebeld en afspraken gemaakt. 
Daarna zijn we met het hele district wezen eten in een heerlijk restaurant. Het is altijd super leuk om met het district te eten, want dan hebben we altijd super veel lol. Na het eten hadden we een interessante activiteit. Er kwam een tandarts van de week een presentatie geven. Hij legde ons uit hoe we ons gebit goed kunnen behandelen. Het was jammer dat het zo zwaar Duits was, anders had het mij veel geholpen. 

We zijn ook weer naar Stefanie geweest en ze was een beetje ziek, maar ondanks dat hadden we veel lol met elkaar. Na onze lunchafspraak hadden we haar nog even geholpen met wat gaten in de muren enzo. 
Daarna moesten we naar Winterthur, maar we misten onze trein. Eenmaal aangekomen in Winterthur, hadden we een beste avond. We hadden een sleep over in de appartement van de sisters daar. De volgende dag zijn we weer terug gegaan naar St Gallen, omdat ik het gevoel had daar heen te gaan. Wij volgden dat gevoel en zagen een wonder. 
So, sister Hilikari, de sister waar ik mee werkte, heeft in deze district gewerkt. Wij waren een beetje aan het praten in de bus en dan opeens zegt ze, ow men, dat is iemand die ik gedoopt hebt. Deze persoon hadden we voor een halfjaar niet meer gezien, en wij hadden hem gevonden. Dat konden we alleen doen, omdat we opstonden door de Heilige Geest, die ons dit influisterde.

We hadden het zo druk, dat ik niet eens de tijd heb om alles te vertellen. 
We waren heerlijk verdwaald en nadat we eindelijk het huis hadden gevonden, bleek de persoon er niet meer te wonen, terwijl ze wel een afspraak met ons had gemaakt.

Zaterdag waren we in Arbon en daarna in Appersell ( 2 uur van elkaar af). De afspraak in Appersell ging  niet door doordat ze niet thuis bleken te zijn.

Zondag hadden we weer een geweldige haardvuuravond. We zijn een reizende mission met deze haardvuuravond. Maar het blijft geweldig om te zien. Ook goed om te zien hoeveel talenten mensen kunnen hebben.

En dan vandaag.......
We zijn met alle zendelingen van de zone, de Säntes op gegaan. Well, ik kan nu hierover wel 2 haardvuuravonden over geven. Hoe je door geloof tot het einde toe volharden kan. We hadden onderweg regen, sneeuw en hagel. Het was super zwaar en ik ben blij weer veilig thuis te zijn. 

Het was een mega drukke week en ik heb ervan genoten. Nu ga ik lekker genieten van een gezinsavond!!!

Spreek jullie later

Love you all!!

Sister Bakker

Kirche Jesu Christu
Sister Jessica Bakker
Ackerstraße 5
9000 St Gallen
Zwitzerland (Schweiz)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten