dinsdag 16 september 2014

Maandag 15 september

Heey iedereen,

Afgelopen week was een drukke week, we hebben heel wat afspraken gehad omdat ik St Gallen verlaten moest. Met onze P-day gingen we met ons district bowlen dat was super leuk we hebben van elkaar genoten, na het bowlen gingen we naar familie Jabeg en ze waren naar Nederland gegaan en hebben frikandellen en vla gehaald ow men het voelde wel kerst omdat ik dat te eten kreeg, nu ben ik er wel klaar mee voor de rest van mijn zending haha het was een goede avond en we hadden goede gesprekken ik ben dankbaar dat ik deze familie kon leren kennen.
We hadden ook weer een zone training en omdat ik de St Gallen zone verlaat had ik de mogelijkheid om mijn getuigenis te geven. We hadden nog een afspraak bij een geweldige familie in de wijk en daarna zijn we naar de vrouwen uitzending gegaan ik heb mega veel geleerd, kunnen jullie je nog herinneren aan de toespraak van de zuster die sprak over hoe Jetje bed kan opmaken?? ik heb haar ontmoet op de MTC het is een geweldige vrouwwaar we veel van kunnen leren!!! we moesten snel weg ook al vroeg ik me toch echt af waarom, wat bleek ze hadden voor ons als zendelingen iets voorbereid (het zendings echtpaar) als afschijt super lief.

Woensdag heb ik de hele dag mijn spullen gepakt ik had niks naar huis gestuurd omdat ik zo zeker wist dat ik nog 6 weken zou blijven!! dat moest dus allemaal in mijn koffer passen. 

Donderdag moesten we al vroeg weg omdat we om 9 uur in Zurich moesten zijn er waren daar heel veel zendelingen en toen zijn we op weg gegaan naar Solothurn, het is grappig op in het gebied te zijn waar ik mijn 2e transfer in het veld een austhaus had. We zijn al naar heel wat plaatsen geweest en hebben heel wat mensen gezien, ik heb geen idee wat we doen omdat ik het gebied niet ken.
Het is een goed gebied en een leuke wijk.

Zondag hadden we de mogelijkheid om te luisteren naar de kinderen van de wijk dat is altijd super leuk te zien die kinderen hebben een groot geloof.

P-day was oke beetje rond gelopen in de stad en wat foto's gemaakt en we hebben nog een afspraak gehad bijnde ZHV presidente al met al een drukke maar goede week gehad, het is nog super wennen aan het nieuwe gebied maar ik begin er al van te houden elke daag een beetje meer.

Oke time to go

Love you all.
Sister  Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten