maandag 11 november 2013

Maandag 11 november 2013


Heey iedereen,

Wat een week. We waren weinig aanwezig in Burgdorf, maar we hebben onze doelen gehaald!!!!

Also, deze week hadden we auschtausch met de sisters in Solothun.
Ik ging daar heen en sister Perkins bleef in Burgdorf. 
Het was super interessant.
We hadden heel slecht weer en het was super koud (een graad boven Celsius).
We gingen op zoek naar plastic bekertjes voor de les. Nadat we die hadden gevonden, gingen we met de bus naar onze afspraak. We waren een bushalte te ver uitgestapt, met als gevolg dat we 20 minuten in de regen hebben moeten wachten op de volgende bus.

We hadden ook weer de mogelijkheid om voor een training naar Duitsland te gaan. YEAY !!!
We gingen dit keer met de bus naar Duitsland. De bus gaat onderweg op een boot. Normaal gaan we altijd met de trein. Onderweg op het water was het super mooi. Op de weg niet zo. Tijdens de training hebben we weer veel geleerd, gelachen en gesproken. Nu is het aan ons dit over te brengen aan de rest van de zendelingen in ons gebied.

Zoals ik al vorige week had aangegeven, hebben we deze week een doopdienst van een onderzoeker die we onderwijzen. Ze heeft de afgelopen tijd wat tegenslagen gehad, maar ze gaat er helemaal voor. We moeten haar nog een paar lessen geven en dan is ze helemaal voor de zondag. Ik ben zo happy. Ik had nooit gedacht zo snel al een doopdienst te hebben. Volgende week zal ik proberen een foto mee te sturen. 

Zaterdag was onze plandag. Ik hou niet zo van die dagen waar je lange uren thuis bent, maar het heeft wel zin om te plannen. Ook voor later.

Ons kerkgebouw wordt verbouwd en het ziet er niet naar uit dat ze snel klaar zullen zijn. Maar heey, we blijven positief.
Het weer is hier best koud, dus ik denk dat we binnenkort sneeuw kunnen verwachten.
Ben ik daar klaar voor?? Nee niet echt. 
Wil ik een witte kerst???
Ja natuurlijk.

Well I think that this is it.
We hebben niet veel bijzonders gedaan deze week.

I love you all.

Liebe Grüße,

Schwester Bakker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten