zondag 16 februari 2014

Maandag 10 februari 2014

Maandag 10 februari 2014


Heeeeey iedereen

Ik ben blij te zeggen dat we deze week weer gewerkt hebben!!!!
Maandag zijn we na P-day naar familie Rothmond gegaan voor gezinsavond.

Dinsdag hadden we zonne-training en we hadden een opdracht om over nederigheid en gebed te spreken, en het ging super goed.
Later hadden een les geplant met de familie Müller en ik had daar super veel zin in!!! 
Helaas belde ze af omdat er iets tussen kwam, iets in de familie, helaas maar we hadden een afspraak op vrijdag.
we zijn toen maar naar huis gegaan want sister Robben was moe.

Op woensdag was de beste dag.
We hadden besloten naar de kerk te gaan en nog even op de pc te gaan voordat we nar onze volgende afspraak gingen.
Ik heb 2 hele mooie filmpjes gevonden en die wilde ik die avond bij onze andere afspraak laten zien.
De afspraak met Martins da Silva ging goed we hebben haar weer uitgenodigd naar de kerk te komen,
en die heeft ze aangenomen.
Daarna hadden we een afspraak met de familie Maurer, geweldige familie, we hebben die 2 filmpjes laten zien en de Heilige Geest was zo aanwezig !!
Over twee weken gaan we er weer heen (hopelijk ben ik da niet overgeplaatst) Schwamendingen is een geweldige plaats om te zijn.

Donderdag hadden we een les met Ali.
Ik heb moeten leren geduld te hebben, hij is al een tijd niet meer naar de kerk gekomen en ik wist niet meer wat te doen, aangezien iedereen keuzevrijheid heeft, we gingen ook nog even naar Edith.
we hadden nog even de tijd voor onze trein kwam en besloten mensen aan te spreken op straat.
Toen ik iemand aanspraken zij dat we een geweldige boodschap over de familie hadden zei ze dat geloof ik meteen en we konden een boek van Mormon uit geven en dat was een geweldig gevoel.

Bij Edith ging het allemaal niet zo goed ik was zo moe en kon me helemaal niet concentreren, het was zelf zo erg dat ik helemaal niet meer wist wat ik daarvoor ook maar gezegd had, gelukkig was zij ook ver moe dus dat scheelde.

Vrijdag was een hele drukke dag, we zijn naar sister Bader gegaan, de elders zouden normaal gesproken ook daar zijn maar die waren beide ziek. Sister Bader had echt even iemand nodig die naar haar luisterde dus dat heb ik ook gedaan, ze had hele verhalen en ze had alleen maar een luisterend oor nodig.
Later zijn we nog naar sister Käser geweest ze had de vraag wat is de rol van een vrouw in de kerk, en ik hoop dat we die konden beantwoorden want voor mij is het vanzelfsprekend omdat ik ben opgegroeid in de kerk, een dan s'avonds hadden we een geweldige les met de familie Müller en ze komen deze zondag hopelijk naar de kerk.


Zaterdag kwamen we er achter dat we nog een afspraak hadden met iemand dus wij als een speer naar die afspraak toe maar we kwamen er achter dat we niet meer wisten waar ze woonde, dus wij ergens anders heen, helaas konden we het niet vinden.
We hadden ook een finding day ik had de mogelijkheid met sister Lewis samen te werken, het was een fijne dag er was alleen niemand op straat om mee te praten, daarna moesten we nog plannen dat duurt altijd vet lang dus waren we een hele avond mee bezig.

Zondag hebben we natuurlijk weer kerk gehad, en sister Martins da Silva was in de kerk!!!
Ik meen het als je nog besluit om op zending te gaan en je werk met een inactief lid GEEF NOOIT OP!!
uiteindelijk komen ze naar de kerk, daarna hadden we een afspraak met Schwester Wencel, we hebben lekker gesproken en daarna kwam er nog een vriendin van haar waardoor we weer zendingswerk konden doen, na de afspraak moesten we naar huis heel de avond aan de studie want dat hadden die dag nog niet gedaan.

En dan vandaag (maandag) 

We hadden een district P-day.
We hebben voetbal gespeeld en basketbal en raad eens mijn vinger is gekneusd  hahaha hoe ???
wel gewoon tegen een Elder op lopen met basketbal het kan allemaal gebeuren, het gaat verder perfect met mij in en heb het enorm naar mij zin hier in Schwamendingen.

Maar aanstaande zaterdag hebben we weer transfer calls, ben erg benieuwd zal ik blijven of gaat mijn avontuur ergens anders verder, WORDT VERVOLGD!!!!!!!!!!!!!

Ik wens jullie een hele fijne week toe.
O nog iets anders mijn camera is kapot er komen dus geen foto's op mijn blog helaas.

Heey hou je taai tot de volgende week.

Love sister Jessica Bakker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten