maandag 3 februari 2014

Maandag 3 februari 2014

Heey iedereen,

Deze week een kort berichtje, want ik heb eigenlijk niet veel te vertellen.

Deze week was sister Robben ziek en zijn we de gehele week binnen gebleven. 

Ik hoop dat jullie een fijne week hebben. 

Liebe Grüße sister Bakker

Okey nee grapje.

Sister Robben was echt ziek en we zijn ook echt heel de week binnen geweest. Dat was voor mij een gelegenheid om het huis schoon te maken en om veel te studeren. Ja, eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, want verder heb ik deze week niet zoveel gedaan. 

Het wonder van deze week was dat we al heel lang weer contact zochten met familie Müller. Dat is eindelijk weer gelukt en hebben we morgen weer een afspraak. Die gaat geweldig worden.

Gisteren in de kerk, had ik een hele fijne tijd om weer lekker onder de mensen te zijn en ik denk dat het voor sister Robben ook goed was om onder de mensen te zijn. Daarna hadden we nog een eetafspraak bij familie Russo en dat was gezellig. Het zijn geweldige mensen.

En dan komen we bij vandaag. We zijn boodschappen wezen doen en voor de tweede week deze week naar de dokter voor zuster Robben. Dinsdag zijn we ook geweest en ik moet eerlijk zijn dat ik niet echt van dokters hou. Maar ja, hopelijk gaat het nu snel beter met haar zodat we lekker aan het werk kunnen.
Want eerlijk is eerlijk, heel de week thuiszitten, daar wordt je als zendeling niet vrolijk van. 

Een hele fijne week en ik hoop dat ik volgende week weer een lekker lang verhaal heb.

Alles Gute,

Sister Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten