zondag 17 augustus 2014

Dinsdag 12 augustus 2014

Heey heey,

Because I don't have that much time today, my blog will only be in Dutch. Sorry.

Heey heey,

Zo deze week heb ik niet veel tijd voor mijn blog. Alles liep net iets anders dan gehoopt!!

Het was een goede week. Ook al konden de mensen om ons heen dat niet altijd zien. 
We hadden afgelopen week een geweldige district vergadering!! De Geest was zo sterk aanwezig en we hadden veel te bespreken. We hadden een nieuwe Elder in ons district bijgekregen en hij kwam net van de MTC!! Het is een geweldige Elder en we hebben super veel lol met hem.

We hadden ook weer een lekkere lunchafspraak bij de familie Boos! O man, wat kunnen zij geweldig koken. Ooit, op een dag, hoop ik ook zo te kunnen koken!
We zijn daarna nog naar Gais gegaan, omdat we de bisschop en zijn familie koekjes gingen brengen. Dat was voor ons een heel avontuur.
So, we kwamen daar maar we wisten niet of er iemand thuis zou zijn. Toen ik de koekjes uit mij tas pakte, liet ik ze allemaal op de grond vallen. :0
Maak je niet druk, we hadden nog meer koekjes bij ons. ( wel echt iets voor mij gehehe). 
Toen we al weer stonden te wachten op de trein, kwamen zijn vrouw en zoon aanrijden en zagen ons natuurlijk. Ze vroegen ons "Ow, wat doen jullie hier". Kon ik moeilijk zeggen, " o, we kwamen koekjes bij jullie langsbrengen". Dan was dat geen verassing meer. Dus zei ik snel, " o, we zijn onderweg om mensen te vinden....en toen zijn ze weer door gereden. 

Daarna zijn we door gegaan om naar andere leden ook koekjes te brengen. 

O man, we hadden een super leuke P-day. 
Sow, sister Määttä en ik hebben een 'band' samen. In ons huis hebben we een gitaar staan en die hebben we meegenomen naar de kerk. In de kerk hebben we heerlijke muziek met elkaar gespeeld, zij op de piano en ik op de gitaar. Het klonk super goed! 

Daarna zijn we naar de familie Schwabe geweest, want ze hadden een van de mensen die we onderwezen uitgenodigd voor het diner.
Het was super gezellig en daarna zijn sister Määttä en ik naar het circus geweest. Het was een gezellige avond die ik niet meer snel vergeten zal. 

Ow, en dan op vrijdag hadden we een huwelijksvoltrekking in Winterhur. Omdat sister Määttä door voor zes maanden heeft gediend, deden we er alles aan om daar naartoe te gaan. Zoals je wekelijkse planning met de trein. Het was een geweldige avond en beiden zagen er super goed uit.

Ow en zaterdag.
Zaterdag hadden we nog een paar koekjes gebakken. Toen zijn we naar een familie gegaan voor wie we ze hadden gebakken. Broeder Diezi had ons buiten gezien.....zucht.......
Hij zei, ow, ga maar naar boven, mijn vrouw is daar. Wij naar boven en hebben de koekjes afgeven. 
Toen hadden we in een klein maar ow zo mooi dorpje onze trein gemist naar onze volgende afspraak en moesten we een half uur wachten. Toen gebeurde er een wonder. 
Sow we zaten te wachten op een bankje. Komt een man naar ons toe en geeft mij een hand en vroeg of ik hem nog kende. Ik zei, uum, sorry, nee. ( mijn geheugen is zo slecht). Hij zei, ja, je hebt mij ontmoet in Burgdorf en we hadden anderhalf uur of zo met elkaar gesproken. Toen ging er een belletje rinkelen. We hebben nog wat met elkaar gesproken en een nieuwe afspraak gemaakt. Hij is verhuisd naar ons gebied. 

In de avond hadden we nog een afspraak met Lea en Martin. Ze had heerlijk gekookt. 

Zondag was een geweldige dag in de kerk. Onze onderzoekster had de les gegeven in de kerk en dat had ze super goed gedaan! 
Daarna zijn we met de Schwabe's naar huis gegaan voor een lunch en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, kwam de onderzoekster nog even binnen waardoor we nog iets langer bleven. 

Het was een super fijne week en ik heb erg genoten. 
Zo nu is het verhaaltje klaar en tijd om naar bed te gaan ( het is ongeveer 5 uur). En ik spreek jullie volgende week weer.

Lost of love

Sister Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten