dinsdag 26 augustus 2014

Maandag 25 augustus 2014

Heey iedereen,

Wat was het een drukke week.
Ik moet toegeven dat we heel hard hebben gewerkt en andere mensen hebben geholpen met het schoonmaken en verhuizen.

We hadden op dinsdag een hele goede districtmeeting en de Geest was sterk aanwezig. Het thema was 'naastenliefde'.

Regelmatig hadden we een afspraak met onze onderzoekster, omdat ze zich voorbereid op haar doop.  We hebben haar in alles onderwezen dachten we, maar we kwamen erachter dat we nog een ding met haar moesten bespreken. Ze maakt veel vooruitgang. 

We hebben de elders ook veel geholpen de afgelopen week. We waren weer lekker bij die familie die in Nederland hebben gewoond en hebben daar super lekker gegeten. 
Ze zijn altijd mega lief voor ons.

Ook hebben we iemand geholpen met het schoonmaken van haar huis. We hadden ongeveer bij elkaar 12 uur schoongemaakt. Bij overmaat van ramp, ontsnapte haar hond en heb ik een half uur gerent om dat beest te vangen. Ow, dat was niet zo grappig.

Afgelopen week hadden we ook weer een haardvuuravond over de 2e les uit het boek Predik mijn evangelie. Ow men, het verwondert mij iedere keer weer hoeveel talent we hebben in deze zending. En dat we die talenten kunnen gebruiken om het evangelie te verkondigen.

Ook zijn we de afgelopen week naar een familie geweest waar we nog nooit eerder waren geweest. En ja ja, we waren weer verdwaalt. Ghehehehe. Na een half uur hadden we ze maar gebeld en raad eens wat????? We waren heel dichtbij. Als we gewoon nog even hadden doorgezet dan waren we er al geweest. Het was een super coole avond en we hebben erg genoten. En blijkbaar kennen zij een aantal mensen uit de wijk Rotterdam 1!!! Super cool.

Wel deze week is het echt een kleine blog. Sorry daarvoor. Maar om eerlijk te zijn, ben ik mijn planner vergeten en dan weet ik nooit wat ik heb gedaan. Zoveel te doen. 
Ow wel, ik hoop ondanks dat, jullie er alsnog van genoten hebben bij het lezen.

Love sister Bakker

Kirche Jesu Christi
Sister Jessica Bakker
Ackerstraße 5
9000 St Gallen
Zwitserland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten