zondag 24 augustus 2014

Maandag 18 Augustus

Heey bloggers

Het was een drukke week maar niet veel te vertellen.
Zo afgelopen week hebben de elders in Kreuzlingen gevraagd of we met hun mee wilde naar een gezin die Nederlands spraken, toen ik daar was moet ik toe geven dat er geen Nederlands woord uit kwam!!
het was mega raar het heeft wel onze P-day ingenomen en we moesten nog naar Konstanz om te shoppen we warenkennis beetje laat thuis.

Ook was het deze week weer tijd voor zone training het was super cool om wat zendelingen te zien die ik al een tijd niet gezien had, we hebben weer heel veel van elkaar geleerd in de avond hadden we nog wijk raad en hebben veel dingen kunnen bespreken we willen ook hier een haardvuur avond hebben die we in Winterthur hadden met de zendingslessen en zo.

Sow omdat ik een jaar in Zwitseland ben moesten we naar Zurich deze week om iets te verlengen zodat ik nog langer in Zwitserland kan blijven, maar we waren niet de enige die dat dachten met ons waren nog heel wat andere zendelingen het duurde de hele dag tot we weer thuis waren in de avond hadden we nog instituut we hebben de film gezien 17 mirricals ik hou van deze film het is een super mooie film, en toen kwamen de interviews om de hoek kijken we hebben een nieuwe president en ik had hem eigenlijk niet zo veel te zeggen maar uiteindelijk hadden we een goed gesprek na onze interviews hadden we een afspraak bij een Spaanse familie in de wijk en ik moet zeggen dat ik redelijk wat dingen begreep ook al is mijn Spaans helemaal niet goed haha en ik kan het helemaal niet spreken, na deze afspraak zijn we door gegaan naar Arbon we hadden een les met Martin het was super lekker en we zijn daarom ook maar naar buiten gegaan.

En dan het hoogte punt van onze week we zijn VERHUIST!! het ding was datvwe helemaal klaar waren met onze spullen en dat we het alleen maar moesten brengen maar dat de andere partij nog helemaal niet klaar was en wij dus moesten wachten, maar we zijn goed over geklommen en hebben nog heel wat te doen.

Ik zal nog even mij nieuwe adres door geven:
Sister Jessica Bakker
Ackerstrasse 5
9000 St Gallen
Scheiz.

Ik hou er van jullie brieven en kaarten te ontvangen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het best druk hebben dus niet altijd heel snel terug reageer alvast sorry hier voor maar ik waardeer jullie brieven en kaarten heel erg. 

Zondag was een goede dag we zijn naar de kerk gegaan en hebben na de kerk nog een doopdienst gehad van een kind van 8 jaar oud, we hebben daarna wat gestudeerd en zijn toen naar een lid gegaan omdat we een Skype confrencie hadden en nog een diner, al met al een stressvolle maar goede week. En vandaag ?? niet zo veel gedaan alleen maar wat geshopt in Konstanz.

Oke i love you all

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten