zondag 10 augustus 2014

Maandag 4 aug 2014

HALLO IEDEREEN

Wat een week wat een week
We begonnen met een geweldige district p-day, we hebben gezellig een bbq met elkaar gehad het was heerlijk warm en de zon was goed aanwezig.

Zoals jullie weten hebben we sinds kort een nieuwe onderzoekster, deze week zijn we bij haar langs geweest om een les met haar te hebben het thema was de doop en toen we zo een beetje over spraken heb ik gevraagd of ze een doel had met haar doop of wanneer ze gedoopt wilde worden, ze heeft als datum gezegd de 7e september!!! ik ben zo excited hier over!!!!! ook hadden we weer een les met Charline ik hou van haar en ze maakt ook erg veel vooruitgang ze elke zondag naar de kerk, het is gewoon zo cool te zien dat ons harde werken wordt beloond en dat we zoveel zegeningen kunnen zien. Zo deze week hadden we ook weer een les met een andere onderzoeker van ons, nou ja les....
hij belden ons op in de morgen om te zien of we tijd hadden om hem te bezoeken, wij hadden die dag wel tijd toen we daar aan kwamen en in het park gingen zitten begon hij opeens te zingen en dat ging zo'n 2 uur door we wisten beide niet wat we moesten doen...
Nur auf mission!!
Alleen op zending!!
Only on a mission!!
zeggen we dan altijd hier op zending hahaha.
Na deze afspraak hadden we een afspraak met de elders en familie Wettering Sr , we hadden super lekker gegeten en daarna hadden we nog even lekker UNO gespeelt nou dat was het grappigste ooit.

Vrijdag hadden we een onderzoekster geholpen voor zo'n 8 uur schoonmaken ze was verhuist en had ons gevraagd te helpen in de nieuwe woning, en dat deden we natuurlijk graag. Het was de 1e van aug en dat betekend hier in Zwitserland dat er gefeest wordt, we zijn dus naar de Fam Schabes gegaan en hadden een gezellige bbq en nog een geweldige ice cake in de avond was er dan ook nog een vuurwerk, maar om eerlijk te zijn heb ik dat helemaal niet mee gekregen ik was zo moe dat ik gelijk in slaap viel hahahaha.
Zaterdag was er een andere onderzoeker die ons verrast en heeft ons op ijs getrakteerd het was het grootste ijs dat ik ooit heb gezien en echt zo lekker!!!!!!, daarna zijn we weervaar Nadia gegaan en hebben het langste gesprek ooit gehad maar het was zo goed.

Op zondag zijn we natuurlijk weer naar de kerk gegaan er waren twee terug gekeerde zendelingen dat was een heel raar gevoel omdat ik weet dat ik ook niet meer zo lang heb, maar ook een heel fijn gevoel te zien hoe het met ze gaat. Na de kerk zijn we bij de familie Diezi geweest oooooo wat kan zuster Diezi lekker koken, ik hou er echt van om naar deze Fam te gaan, daarna zijn we naar de Bischop geweest hij had een feest voor zijn zoon omdat hij terug was van zending we hebben veel gesproken en een goede tijd gehad.

Ik hou van jullie allemaal!!!!

Tot volgende week!!

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten