donderdag 16 oktober 2014

Maandag 13 oktober 2014

Heey heey
Deze week was weer vol met ups and downs!!

We begonnen met een leuke maandag, we besloten om eerst te werken in de morgen en dan onze P-day te hebben. We zijn er achter gekomen dat lass actif leden altijd in de middel off know were leven en dat we dan altijd verdwalen zo ook deze keer, toen we eindelijk het huis gevonden hebben kwamen we er natuurlijk achter dat deze persoon niet thuis was toen moesten we opzoek naar een bushalten, het bleek dat de bus net geweest was en dat we een uur moesten wachten..... we besloten om maar verder te lopen. We kwamen een man tegen die het pad aan het schoonmaken was en toen hij ons zag zei hij: ow dat maak ik speciaal voor twee mooie dames, toen hij mijn naamkaartje zag vroeg hij gelijk wat we deden en we hadden een mega goed gesprek van zeker een half uur toen zijn we weer verder gelopen en hebben we eindelijk een bus gevonden om naar huis te gaan.

Na onze e-mail tijd hebben we nog films gekeken het was super interessant ik hou van mijn P-day..!!

Ook hebben we weer de mogelijkheid deze week van onze zendingspresident te horen het was super interessant het ging over de stamboom van Jacob uit de bijbel, ik heb weer heel wat zendelingen gezien die ik al heel lang niet meer gezien heb omdat ik vet lang uit Bern zone geweest ben of ze waren in andere zone's we waren best wel laat thuis maar we hadden goede gesprekken in de trein met andere zendelingen ik bedoel we waren later thuis dan normaal het duurde de hele dag.

We zijn deze week ook weer bij heel wat mensen voorbij gegaan helaas waren ze allen niet thuis, we hadden nog een lunch afspraak het was heel interessant .

Ook hebben we vaak afspraken die uitvallendoor welke reden dan ook maar we hadden een goede tijd met één van onze inactieve leden en we hebben de lange Joseph Smith film gezien met haar en we hopen dat het haar helpt om weer terug te komen in de kerk, we hebben daarna veel mensen opgebeld uit onze area book, en toen ow men we wilden deze week iets leuks doen voor twee families in onze wijk de eerste ging goed en toen zijn we naar de volgende gegaan we hadden nog best wel wat tijd dus we hebben besloten mensen te gaan contacteren.. waardoor we onze trein met 2sec miste we besloten maar te gaan lopen naar een bushalte (alweer..?? ja alweer) en ook daar kwamen we erachter dat onze dus net geweest waren dat de volgende pas over een uur kwam we hebben er een uur over gedaan om naar huis toe te lopen, het grappige is dat hier in Zwitserland ze niet altijd voetpaden hebben met als gevolg dat we op de straat moesten lopen en al die mensen die voorbij reden keken ons heel gek aan waarom???? geen idee we hadden eindelijk ons huis gevonden en we moesten ons gelijk weer voorbereiden om naar onze volgende les te gaan.

We hadden een goede les met de elders er bij en s'avonds nog een leuke eet afspraak.
Ik had de mogelijkheid terug te gaan naar St Gallen deze week voor een doopdienst onze trein had vertraging waardoor we onze aansluiting miste waardoor we te laat waren gekomen, het was een hele bijzondere doopdienst ik kan het niet met woorden beschrijven maar ik ben zo dankbaar dat ik de mogelijkheid had om terug te gaan en om iedereen weer te zoenen speciaal Sister Määttä ze is een bijzondere vriendin van me geworden, we waren best laat thuis omdat het een hele wereldreis was om daar heen te gaan.
Zondag hadden we drie dingen te doen,
1 kerk! We hadden een getuigenis vergadering en ik heb de mogelijkheid genomen om mijn getuigenis te geven over de Heilige Geest.
2 lunch afspraak!! we hadden roclette mijn favoriete Zwitserse eten, ik was zo vol ik dacht dat ik dood ging.
3 GMK! we waren bij onze GML om deze week te bespreken en we kregen toen nog meer eten ow men ik heb nog nooit zo veel gegeten op één dag.
Wel dat was mijn week!!
Hoe was jullie week ik hoop allemaal heel erg goed.

Ow btw als ik jullie niet terug schrijf met brieven of mail dan komt het niet omdat ik niet terug wil schrijven ik ben gewoon een beetje chaotisch en ik vergeet heel veel dingen of ik ben jullie adres kwijt het spijt me ik ben altijd heel erg dankbaar voor jullie mails en brieven ik ga beter mijnwet doen met dit soort dingen!!!!!!
Nog een fijne week...!!!!

Love

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten