donderdag 2 oktober 2014

Maandag 29 sep 2014

Heey hallotjes

Men de tijd gaat veel te snel, afgelopen week wilde we voor onze P-day naar Duitsland gaan omdat we  wat foto's moesten uit printen maar voor dat we dat konden waren we helemaal verkeerd gelopen en we wilde bijna opgeven maar toen belde we de elders en konden we toch naar Duitsland gaan we hebben heel wat foto's geprint.

S'avonds hadden we een goede afspraak bij onze wijk zendingsleider hij heeft twee schattige kids.

Deze week hadden we een hele bijzondere district verzameling we zijn naar het bos gegaan en hebben daar over Joseph Smith gesproken en over het eerste visioen dat was heel erg bijzonder ik heb zeker de geest gevoeld en het was ongelofelijk koud.......
We hebben daarna besloten om nog wat mensen te bezoeken om te kijken of ze nog interesse hadden met ons te spreken over het evangelie, en we hebben een leuke noot achter gelaten voor de elders, we moesten wachten op de bus voor 15 min en er was een bruidsmode zaak met allemaal bruidsjurken sister Bognar en ik besloten daar maar eens een kijkje te nemen we hadden veel lol maar toen de vrouw er achter kwam dat we nog helemaal niet verloofd waren was ze niet zo blij en we zijn toen maar weer snel uit gegaan ze vroeg ons nog wel waar onze kerk voor stond en ze nam bijna een boek van Mormon aan maar helaas. We moesten snel door naar een afspraak helaas was ze niet thuis omdat ze het helemaal vergeten was Anja zo is het zendings leven nou eenmaal schouders er onder en doorgaan.

Woensdag hadden we austhaus ik ben naar Thun gegaan men Thun is ZO mooi we hebben de ZHV presidente geholpen met het schoon maken van haar nieuwe huis en alles op z,n plek gezet.
Sister Emmersen en ik hebben een goede tijd gehad we hebben goede gesprekken gehad en van elkaar geleerd bijv hoe maak ik een huis schoon.. hahahaha, in de avond hebben we nog mini tafeltennis gespeeld MEGGA COOOL!!!

Donderdag moesten we al weer vroeg thausen, in de morgen heb ik een goede toespraak gelezen van president Monsen omdat ik voor een weinige actief over profeten aan het studeren was.

https://www.lds.org/general-conference/2014/04/love-the-essence-of-the-gospel?lang=eng
https://www.lds.org/general-conference/2014/04/love-the-essence-of-the-gospel?lang=nld
Toen ik deze toespraak gelezen had had ik heel erg het gevoel dit met jullie te delen en het verlangen om nog meer liefde te hebben voor mensen om me heen en om mensen te vergeven ook al is dit niet altijd makkelijk maar ik weet met heel mijn hart dat de Heer ons bij zal staan en dat hij altijd daar is om ons te helpen, we hadden een goede dag die dag 2 goede lessen en je kan echt zien dat bij de personen erg gegroeid zijn.

Vrijdag was een drukke dag we waren veel onderweg en hadden redelijk wat lessen in de avond hadden we een afspraak met een familie omdat ze hulp wilde met het beter zijn in zendingswerk.

Zaterdag vielen al onze afspraken uit...:( , maar ook dat is zendingswerk, oke we hadden 1les die dag en die ging niet zoals geplant maar hé dat is oke je kan niet altijd een goede les hebben.

Zondag hadden we een goede tijd in de kerk het was niet heel druk omdat het voor drie weken vakantie is hier in Zwitserland, we hadden in de avond een afspraak bij onze gml en hadden heerlijk eten. Nou dat was het weer voor deze week, geniet dit weekend van de algemene conferentie, ik weet dat ik het zeker ga doen ik kijk er echt naar uit!!!!

Love you all,

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten