woensdag 29 oktober 2014

Maandag 27 oktober 2014

Hallokiedokie!!

Oke weetje een zending is niet altijd rozengeur en zonneschijn!! en dat lieve mensen hebben we deze week gemerkt!!

Op maandag zijn we naar Bern gegaan met onze district, we hebben besloten fietsen te huren en in de stad rond te fietsen aangezien Nederland plat is en Bern vol met bergen en heuvels was het best zwaar maar niet alleen dat het fijt is dat ik al 15 maanden niet meer op de fiets heb gezeten hielp natuurlijk ook niet mee.

De rest van de week pff.
Zo district meeting is oke we hebben veel geleerd over gehoorzaam zijn.
We zijn deze week bij wat leden voorbij gegaan omdat we de zendings lessen wilden oefenen dat was interessant leden zijn altijd heel blij om een onderzoeker te spelen haha.

Deze week zijn we met een onderzoeker naar een vrouw gegaan omdat ze een hond heeft en die wilt ze weggeven omdat ze naar Brazilië gaat verhuizen het is een super schattige hond en we hebben er voor gezorgd dat hij een nieuw thuis krijgt nee nee niet bij ons haha dat had ik gehoopt maar helaas.

We hadden een super gezellige dinner appointment deze week de leden hier in Solothurn zijn super grappig en ik ga altijd met plezier naar de mensen toe, ook hadden we weer transfer calls, ik blijf nog 5 weken hier in Solothurn met sister Bognar deze transfer gaan we mega veel succes hebben.
Over twee weken hebben we een doopdienst en dat wordt mega cool. We zijn ook weer naar de tempel gegaan deze week, het was een goede tijd en we hebben erg genoten het is overigens mega koud in Zwitserland, we hebben bergen bij ons huis als we uit ons raam kijken en we hebben deze week al sneeuw gezien op de toppen van de bergen het zag er super mooi uit.

Findingday was niet een heel groot succes maar omdat we zondag weer een musical fire Side hadden hadden we de mogelijkheid om mensen daar voor uit te nodigen..

Ondanks het feit dat ik hem al 5 keer gezien had was het toch weer een hele andere indruk, en het feit dat ik weer wat mensen van mijn eerste gebied kon zien maakte het natuurlijk alleen amaar beter! Het was een harde week maar als je de wonderen er niet uit haalt van je zending heb je ook een saaie zending! 
Ik geniet van elk moment die ijlheid heb op zending want weet je het gaat sneller dan je denkt!!!!
Ik hoop dat jullie allemaal een goede week hebben!!!!!

Love sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten