dinsdag 7 oktober 2014

Maandag 6 oktober 2014

Heey lieve bloggers

Ow men wat een goed weekend hebben we weer gehad met de algemene conferentie.

Maandag zijn we naar Burgdorf gegaan omdat mijn collega wat had voor de elders daar.
We zijn daarna nog even naar mijn oude woning geweest om wat leuks voor de sisters achter te laten en we hadden dus onze trein gemist hahaha so we zijn nog even naar de Bischop gegaan en we hebben lunch met hun gehad, het was super gezellig we moesten al weer snel weg omdat we nog moesten e-mailen,
De rest van de dag was niet heel bijzonder.

We hadden een mega gute district verzameling we hadden het over doelen zetten en na de zending, lange doelen die wat langer duren en korte doelen die misschien voor een maand  of transfer zijn.

S'avonds hadden we een leuke afspraak bij een weinig actief lid ze wilde leren hoe ze gitaar moest spelen en ik ga haar nu lessen geven.... (als dat maar goed gaat) ze is super lief en we hebben goede gesprekken met elkaar gehad.
We hebben deze week weer voorbij's gedaan en met heel wat mensen op straat gesproken we hadden een les met een man en ik kan alleen maar zeggen het was interessant , ook hadden we weer een les met onze onderzoeker hij heeft een doopdatum voor het einde van de maand we moesten weer snel weg omdat we nog een afspraak hadden met de Fam Jäger, ze hebben een paar schattige kids maar ze zijn ook heel druk en ik heb een gitaar gekregen om te lenen tot ik naar huis ga men de mensen in deze wijk zijn mega aardig.

We hadden nog twee andere lessen die dag en het ging allemaal super goed het weer was ook lekker, het weer in Zwitserland is eigenlijk een beetje raar de ene dag is het 21 graden en de volgende dag 12 graden das niet zo goed.
Ow men we hadden de langste afspraak ever op vrijdag ik ga niet zeggen wat maar het was super lang...nog nooit gehad.
S'avonds hadden we een vinden dag en ik had de mogelijkheid om weer samen met Sister Le Feuvre we hebben hele goede gesprekken gehad met elkaar en we hebben veel mensen aangesproken maar helaas niemand had echt interesse, naja wie niet waagt wie niet wint toch??
Net voor de vrouwen uitzending hadden we nog een lesje en ow men ik moet zeggen ik was blij met de hulp van de elders ze hadden een goede input en uit eindelijk was het een goede les.

En toen ging het van start General Conference....!!!
Het was me opgevallen dat de vrouwen uitzending alleen maar over de tempel ging of naja veel ik heb ook super veel geleerd en ik wil echt weer tempel werk gaan doen na mijn zending, en de eerste sessie  van de conferentie was ook weer erg goed het ging veel over bekering en het avondmaal en ik heb geleerd dat ik meer aandacht moet hebben tijdens de avondmaal verzameling.

En zondag was natuurlijk ook weer geweldig ik kan hier niet veel over zeggen dan alleen dat ik genoten heb en dankbaar ben op zending te zijn en mensen dichter tot Christus te brengen maar vooral voor me zelf. Ik kan alleen me getuigenis geven dat ik werkelijk weet dat dit de ware kerk is en dat ik dankbaar ben dat ik dit evangelie in mijn leven heb, ik hou van alles wat we hier leren ik hou van mijn zending en ik ben blij dat ik nog een tijdje heb dit is Zijn werk en Zijn tijd.

Ik hou van jullie

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten