dinsdag 25 november 2014

Dinsdag 25 november 2014

Lieve allemaal,

Sorry dat mijn blog een beetje later komt maar er was best veel aan de hand gisteren waardoor we niet de mogelijkheid hadden te mailen.

Waar zal ik beginnen?
Wel afgelopen maandag hadden we niet echt een P-day we hadden heel veel lessen gepland die vervolgens allemaal uitgevallen waren pfff...
We hadden een super coole week we hadden weer austhaus maar dit keer een beetje anders dan normaal de eerste dag was ik in Soloturn en we hadden een interessante les met één van onze onderzoekers ze kent niet goed Duits en al helemaal geen Engels dus ja we hadden moeite om haar te onderwijzen, en toen zijn we naar een super coole WA geweest sister Emmersen en ik waren super goed samen en we hebben haar goed onderwezen ik hou van austhaus !! waarom?? omdat ik meestal de beste lessen heb dan. We hebben haar geholpen met haar studie en zo LOTS of GOOD!
De volgende dag had ik de mogelijkheid met mijn oude collega te werken sister Le Feuvre, het was alsof we weer samenwerkten als collega's het was super grappig en we hadden een super coole tijd en we hadden een super coole les en in de les hebben we een doopdatum gezet. In de avond zijn we nog naar een ZHV act gegaan en de zusters dachten dat ik weer terug in Burgdorf was!! het was een super coole tijd met de twee zusters waar ik mee kon werken.
We hadden een self project en we hadden de mogelijkheid om sterren te verven de zuster waar voor we het deden was mega happy! we hadden niet veel tijd omdat we dan door moesten naar de volgende afspraak, ik moet zeggen met deze onderzoekster hebben we een beetje problemen omdat we niet zo goed weten wat we haar kunnen bieden we blijven doorgaan en we blijven bidden voor een antwoord. En toen ow men we hadden de beste afspraak ever! deze familie was vergeten dat we kwamen en we hadden onze bus gemist en toen moesten we ze opbellen, we hadden eengeweldige opbouwende gedachten en we hebben de geest achter gelaten en dat is ons doel.

Een zuster in onze wijk had ons de mogelijkheid gegeven een rol play te doen we hadden het over de les het herstellende evangelie het was super cool ik voelde de geest en zij zeker ook.
Zaterdag was de beste dag ever!!! we zijn naar de tempel gegaan en raad eens wie ik daar zag???
SISTER VAN DER PUT!!! ik hou van haar we hebben een goede tijd gehad en i kon weer even lekker Nederlands praten, ik hoop dat ik nog de mogelijkheid heb om met haar samen te werken in mijn laatste 6 weken!
Aankomende vrijdag is het dan weer zo ver TRANSFER CALLS!! we zullen weten wat er gaat gebeuren ik ben benieuwd aangezien sister Bognar en ik beide naar huis gaan in januari!

Oke have a nice week!

Love you

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten