maandag 3 november 2014

Maandag 3 nov 2014

WAT EEN WEEK!!!

we hadden weer een leuke district p-day. we hebben lekker met elkaar gegeten en later nog wat muziek gespeelt enzo. het was een super leuke dag. 

het is altijd super fijn om bij de leden te zijn en om ze geestelijk weer op te bouwen. ik vind het altijd super leuk om opbouwende gedachten te geven waarom?? omdat ik niet alleen de leden kan opbouwen maar ook de leden mij!

we hebben deze week een paar wonderen gezien. we hebben onderanderen 2 nieuwe onderzoekers gevonden en een paar goede lessen gehad.

onze onderzoeker met doopdatum gaat het ook goed mee.helaas moesten we de doopdatum weer verschuiven. hij was nog niet helemaal bereid voor de doop. alles op zijn tijd. 

natuurlijk is een week niet perfect zonder dat er ook weer termienen uitvallen. zo ook deze week. wat doe je dat als je termienen uitvallen?? wel spreek de mensen aan die op de straat lopen. hier in zwitserland zijn ze niet altijd even open. en ik moest echt op zending leren daar mee om te gaan. 
maar ik denk dat ik het nu (aan het einde van mijn zending) aandig door begin te krijgen. 

we hebben ook veel met onze weinige actieven getroffen en zien ook daar een paar wonderen. 
ik denk dat het belangrijkste is dat ze inzien dat het werkelijk belangrijk is om naar de kerk te komen en om sterker in het geloof te staan. 

we hebben een erg drukke week gehad. en ik hou van zulke weken. het weer was neit heel geweldig maar we waren lekker in de buiten lucht. ik bedoel ik heb gehoord dat het in nederland weer zomer is maar hier begint het echt winter te worden. en natuurlijk zo eigenwijs wie ik ben kleed ik me nogsteeds niet al te warm aan!! 

ook hebben we deze week onze president weer gezien. 
Ow men hij is geweldig. we hadden een super goed gesprek samen. na ons gesprek hadden we ring conferentie. 
we hebben te horen gekregen dat er 8 jovo's op zending zijn uit de ring Bern en dat er nog zeker 8 op zending gaan in de komende 2 maanden!! is dat niet geweldig nieuws?? 

ook haden we wat minder leuke dingen. 
deze week zijn we naar 2 uitvaarten gegaan. 2 mensen in onze wijk hebben 1 van hun ouders verloren. gelukkig weten we allemaal wat er gebeurt verder met ze. 

we hadden heel wat leuke dingen en leuke afsproken. 
met mij gaat alles goed en ik geniet van mijn tijd hier op zending. de tijd is niet lang meer. zo ik geniet van elk moment dat ik heb. 

ik hou van jullie!!

Sister Bakker  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten