maandag 17 november 2014

Maandag 17 november 2014

Heey iedereen

Afgelopen week zijn we weer in Duitsland geweest om wat dingen te kopen, en wat foto's uit te printen voor mijn grote foto wand!
Ook hadden we weer zone training deze was erg geestelijk ik ben echt opgebouwd. Er zijn wel een paar dingen veranderd met name voor de kerst (set face) het is altijd super leuk om andere zendelingen weer te zien. Ow men we hebben een super grappige weinig actief lid! en we zijn daar geweest deze week. Ze is geweldig, door haar hebben we nu een nieuwe onderzoeker.

Ze zij: eey the church is not for me but i now it is tru! You would listen to them and go to the church on sunday!!
Ik kwam niet meer bij toen ik dat hoorde! ze zei ook: this is your hous sister do what you do by your mom if you wanne eat, eat if you wanne drink, drink!

We hebben weer les gehad met onze Spaanse onderzoeker we hadden dit keer een lid mee genomen die goed Spaans spreekt wegens zijn zending ik moet zeggen het was een hele goede les en ze had super goede vragen, helaas hadden we niet veel tijd met haar. Deze week hadden we besloten naar een dorpje te gaan voor een inactief lid te bezoeken en we konden het huis niet vinden! hebben we besloten om doring te doen, we hadden bij iemand aan gebeld en die had geen interesse toen bij het volgende huis er een hond super hard begon te blaffen en ook deze persoon had geen interesse, de man van het eerste huis had de politie gebeld en toen we op de bus aan het wachten waren kwam de politielangs rijden en reed naar dat huis toe en we waren mega blij dat de bus bijna kwam hahaha, op zending maak je soms mega grappige dingen mee.

Sow we hebben een Italiaan in onze wijk en hij had vroeger een eigen restaurant en hij had deze week een spaghetti party! het was super lekker en we hadden een mega goede tijd met de leden! en we hebben een lekkere salade saus mee naar huis genomen en die heeft hij zelf gemaakt!
Een lid van de wijk had ons mee genomen op zondagmiddag een beetje de bergen in omdat ze ons de Alpen wilden laten zien het was super mooi ik zal foto's mee sturen!

Het was een goede drukke week misschien kan je dat niet heel goed zien aan mijn blog maar ik heb veel gedaan!

Ik wens jullie een hele fijne week toe.

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten