donderdag 13 november 2014

Maandag 10 november

Heey iedereen

Weer een week voorbij!!!

Deze week zijn we weer bij heel wat mensen voorbij gegaan.
Er is een oude zuster in onze wijk en ze komt uit Hongarije en ze heeft niet meer de kracht om naar de kerk te komen we hebben wat pakketjes voor haar ingepakt en in het boek van Mormon gelezen en gebracht. We zijn ook nog bij een zuster voorbij gegaan en ze had voor ons gekookt tijdens het eten liet ze ons haar operatie zien aan haar schouder, ik moet zeggen ik had gelijk geen honger meer haha.

We hebben een nieuwe onderzoekster!! ze komt uit Zwitserland! en dat gebeurt niet veel, ze heeft alleen maar Zwitsers Duits gesproken normaal versta ik dat niet altijd even goed maar dit keer heb ik het super goed verstaan!!
We hebben een hele lieve oude zuster in de wijk ze is 92 ofzo komt elke week naar de kerk en we hebben besloten haar elke week een bezoekje te brengen deze week hebben we ook de elders mee genomen, het is super cool te zien hoe dankbaar iemand kan zijn met een klein bezoekje wie deze.

We hadden mega veel termienen, en een speciale wijkraad we hebben gesproken over hoe we beter als wijk samen kunnen werken! ik denk dat dat heel belangrijk is te weten hoe we de leden in de wijk beter kunnen helpen door als wijkraad beter samen te werken.

Het is ook super te zien dat twee van de jong volwassenen waar ik mee gewerkt heb op mijn zending
(Burgdorf en Solothurn) zijn deze week op zending gedaan één naar de London mission en één naar de London South mission! het zijn 2 geweldige meiden en ik weer dat ze super werk gaan doen.
Het was ok weer tijd voor een server project, we hebben een hele morgen in de ruin gewerkt!! ja mama en papa dat Horne jullie goed ik heb in de tuin gewerkt, het was best hard weaken omdat de ground alleen maar bestond uit stenen met een beetje aarde, ja we hebben hard gewerkt. De kinderen van het jeugdwerk hebben allemaal leuke dingen voor ons gemaakt als actieviteit zodiac we weer verder kunnen geven aan de mensen die niet zo veel hebben en die iets leuks gebruiken, ik denk dat dit een goed idee was en de meeste kinderen vonden het nog leuker.

De Kerk was ook weer goed we hebben een hele goede getuigenis vergadering gehad, onze bischop had ons uitgenodigd om een gebed in ons hard te hebben dat we uit elke getuigenis iets voor ons zelf kunnen halen ik moet zeggen HET WERKT!! ik heb zoveel geleerd!.

Ik wens jullie een hele fijne week verder.

Alles gute 

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten