woensdag 10 december 2014

De week van 24-11 tot 31-11

Heey iedereen!!!

Zo we hadden niet echt een Pday we zijn naar Bern geweest voor een paar uur om weer het geweldige ui feest te vieren met de zendelingen en we konden heerlijk confetti gooien naar elkaar en er waren ook wat "gevechten" met andere mensen het was mega cool, we moeten al weer weg omdat we naar Zurich moesten...... van wege mijn collega we kwamen redelijk laat thuis en konden dus nog even studeren en plannen, de rest van de week was goed verlopen we hebben wat eet afspraken gehad we hebben kerst plannen gemaakt en we hebben zusters geholpen met het versieren en voorbereiden van een klaslokaal voor kerst.

Allemaal super leuke dingen ik had gedacht dat ik helemaal niet zo creatief ben maar heey dat was mega cool en ik hoop dat we haar verder kunnen helpen, er is nog iets interessants gebeurd we hebben een onderzoekster die is Jahova getuigen, we hebben veel over de bijbel gesproken en ze is super open voor de kerk ze heeft ons uitgenodigd om voorbij te komen bij haar kerkgemeente en toen zei ik ok we komen maar dan moet jij ook naar onze kerk komen zo we hebben een deal en we gaan er over twee weken naar toe.
We hadden ook weer transfer calls!!
En je zult het niet geloven ik blijf in Solothurn en ik krijg sister Le Fevre als mijn nieuwe collega!!!
Misschien kunnen jullie je nog herinneren dat ik al een keer met haar gewerkt hebt in Schamendingen en we hadden een super goede tijd, wat houd dat in?? precies the best last 6 weeks ever!!.
Ik weet niet zo goed wat verder te zeggen dan te zeggen dat ik weet dat alles wat ik doe en mee maakt is voor een speciale reden, ik kan zoveel leren hier en zoveel bereiken zolang we maar weten dat we hard moeten werken en de Heer zal ons leiden.

Have a nice week!!!

Love Sister Jessica Bakker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten