woensdag 10 december 2014

Dinsdag 9 december

Heey iedereen!!!!!

Wat een week

We zijn naar Interlaken geweest omdat sister b naar Winterthur gaat en ze nog even naar iemand toe wilden gaan, het was oke we hebben niet echt wat gedaan en het weer was ook niet echt lekker.

De rest van de week hebben we zeg maar afscheid genomen van mensen en het was een heel avontuur omdat mijn collega de telefoon in de trein heeft laten liggen en we dus niemand konden bereiken het was vreselijk een zendeling zonder telefoon komt niet ver!!!!!, en toen op donderdag kreeg ik mijn nieuwe collega!!!, ik moet zeggen het voelt goed om terug te zijn met sister Le Feuvre, we hebben gelijk weer een goede relatie en we zijn begonnen van het punt waar we gestopt zijn.

We zijn een lid aan het helpen met de decoratie van het kinderdagverblijf voor een kerststuk en ow men het gaat er steeds beter en beter uitzien.

We hadden een paar goede afspraken in de week en ik moet zeggen we hebben niet heel veel beleeft dus ik kan jullie niet heel veel vertellen, ik kan jullie vertellen dat ik erg dankbaar ben voor mijn zending en dat het veeeeeeeeeeeeeeeel te snel gaat ik hou van elk moment goed of slecht en de leiding die ik krijg.

Ik hou van jullie en de ondersteuning die ik van jullie krijg, nog een fijne week.

Love you all

Eure sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten