dinsdag 16 december 2014

Maandag 15 december

Heey iedereen,

Deze week kan ik maar met één woord beschrijven miracle's !!!!
Waarom?
Dat ga ik jullie vertellen!

We hebben een geweldige kerst conferentie met Bern en Zürich zone dat was super leuk.
Er is een nieuwe film uit "Meet The Mormons" hij is maar net uit in de bioscopen in Amerika en wij hebben hem al gezien! het is een geweldige film ik heb er erg van genoten en ben helemaal klaar voor de kerst!

We zijn met de elders naar Bern gegaan onze P-day het was mega koudmakend we hadden een leuke tijd. We zijn bij de kerk geweest dat ons een geweldig uitzicht gaf over Bern, daarna zijn we nog naar het huis van Albert Einstijn geweest zoals ik al zij het was een super P-day.

Hier in Solothurn werken we vrij veel met inactieve leden zo ook deze week, persoonlijk vind ik dat heel belangrijk dat ze weten hoeveel hun hemelse vader van hun houd! Er is een film speciaal voor kerst die we met de leden kunnen delen hij heet Joy to the world, het is een goede film dat spreekt over kerst natuurlijk!

Één van onze onderzoekers is een Jahova getuigen en is erg open om ons te ontmoeten en we proberen er het beste van te maken ze weet veel van de bijbel onze afspraak was om twee uur.
Deze week hebben we een lid van de wijk weer lekker geholpen met haar toneelstuk voor te bereiden de kids zijn er helemaal klaar voor en het ziet er super uit.

Het duurt altijd super lang daar heen te gaan maar het is het wel waard!
Na dat we haar geholpen haden hebben zij ons ook geholpen we hebben een les met onze nieuwe onderzoeker het was in het Frans en het was een hele goede les we hebben hem twee hoofdstukken in het boek van Mormon gegeven om te lezen en hij heeft beide gelezen en hij was in de kerk een zondag, ik bedoel dat is geweldig!! we zijn erg gezegend op dit moment in Solothurn!

Gisteren was er aandacht voor de kerst van het eerste presidium van de kerk en we hebben het gezien en het kerstgevoel is al goed te merken, we hebben redelijk veel uitnodigingen voor kerst!!

Op 25 januari dat is dus na mijn zending hebben we een bijzondere zondag geplant voor de wijk over zendingswerk en we zijn met onze wijk zendingsleider al hard aan het plannen daar voor en zoals het er nu uit ziet gaat het super goed worden!

Ik kan de wonderen hier zien en ik hou daar van.
Het is super koud hier in Zwitserland en we hebben al sneeuw in de bergen!! En we hopen op een witte kerst.

Zo dit was mijn week ik hoop dat jullie een geweldige week hebben en hebben gehad!

Alles Liebe,
Eure Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten