maandag 29 december 2014

Maandag 29 december

Heeytjes!!!

Men wat was dit een zware week!
Waarom?? ik heb te veel gegeten met de kerst.

Sow we hadden afgelopen zaterdag P-day en dan maandag weer P-day! we zijn naar Duitsland geweest en zijn daar redelijk verdwaald hahahaha Nür mit sister Bakker, we hadden eindelijk gevonden waar we moesten zijn door mijn collega die meerdere talen spreekt! We moesten nog een paar T-shirts hebben voor ons kerst kadootje voor onze wijk zendings leider en toen moesten we als een speer van Duitsland naar Solothurn om nog wat op de shirts te drukken het was een heel gedoe.

Dinsdag moesten we de shirts ophalen ze waren nog niet klaar op de tijd dat ze dat gelooft hadden, dus we waren voor alles wat volgde te laat zoals onze afspraak! en district meeting maar we hebben de shirts en ze zijn super cool! ik heb geen foto, en toen was het weer tijd voor kerst de eerste dag hadden we konijn gegeten! ik moet zeggen ik heb beter vlees gehad! de 25e hadden we weer de mogelijkheid om met onze familie te Skype het is raar om dat te doen omdat ik dan alweer zo snel terug komt! in de avond waren we bij onze Bischop en zijn familie zijn vrouw had nog een paar mensen uitgenodigd en we hadden een super grote groep het was super gezellig en ook de 26e hadden we een uitnodiging het was bij alle families heel gezellig en we hebben erg genoten van hun aanwezigheid.

Voor elke familie hat ik een kalender gemaakt voor het jaar 2015 met allemaal mooie foto's en daar hebben ze erg van genoten men het was een heel werkje maar het resultaat teld en ze vonden het mooi ook daar heb ik geen foto's van gemaakt! En toen gebuurde een wonder!! we hadden sneeuw en weet de eerste dag is het super leuk en heb je lol en dat soort dingen we hebben zelfs een sneeuwman gebouwd, maar na 3 dagen en z'n -10 en 30 cm sneeuw wordt het toch een beetje lastig werken onze treinen en bussen en dat soort dingen zijn allemaal te laat ach ja we genieten van de mooie dingen die sneeuw kan doen met de natuur!

Gisteren waren we weer bij de Bischop en zijn familie! het was super cool we hadden mijn favorieten eten van Zwitseland! en we hadden met de kids een sneeuwpop gemaakt dat is wat kids altijd leuk vinden! 
Wel lieve bloggers mijn zending zit er bijna op..... want de tijd gaat natuurlijk veel te snel en daarom wil ik jullie hierbij van harte uitnodigen voor mijn WELKOMST DIENST OP 18 JANUARI IN HET KERKGEBOUW VAN ROTTERDAM NOORD. OOSEINDE 73 ROTTERDAM.
Na de dienst als jullie tijd en zin hebben zijn jullie nog bij mij thuis uitgenodigd om nog wat foto's te zien  en verhalen van mijn zending te horen!

Ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling toe en tot Januari!!!!!!

Eure Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten