maandag 3 maart 2014

Maandag 3 Maart

Heey heey

Weer een week voorbij en afgelopen week was ik alweer 7 maanden op zending, dat houd in dat ik 25 maart op de helft van mijn zending ben kan je je dat voorstellen?? Dat is toch gek om over na te denken.

Jullie zullen dit niet geloven maar helaas is deze week sister Robben ziek, gelukkig niet zo erg als de laatste keer dus we konden in de avond vaak naar buiten en het werk te doen.

Na onze P-day afgelopen afgelopen maandag hadden we gezinsavond bij de Fam. Wichtermann.
De kids waren redelijk druk maar dat is natuurlijk niet helemaal niet erg want daar hou ik wel van.
Het was een super leuke tijd met hun!!

Elke week hebben we de mogelijkheid om bij elkaar te komen als district zo ook deze week, aan mijn de beurt om dit te leidenin unze ziel/lerh und bundnisse. 4/3 Nephi 5:13, daarna moest ik ook nog vertellen hoe het ons kon helpen met plannen en doelen stellen, dat was nog niet zo heel makkelijk.
Na de vergadering was het tijd om te eten ook aan sister Robben en mij de taak om te koken, sister Robben heeft dit heel goed gedaan aangezien ik alleen geholpen heb met opwarmen.

Toen we na het eten buiten liepen kwamen we het zoontje van de Fam. Ranzigs tegen die zonder ouders of zussen buiten liep we warenmarkt net op tijden konden hem veilig en wel naar zijn moeder brengen, kleine wonderen zijn ook wonderen, we zijn ook nog even langs Roza geweest en een korte les over gebed.

Woensdag was sister Robben helaas nog ziek we bleven dus binnen en het enigste wat we gedaan hebben is naar Schwester Maurer gegaan en daar een geweldige tijd gehad.

Op donderdag heb ik alvast mijn spullen opgeruimd (aangezien het haast wel zeker is dat ik hier vertrekt) daarna zijn we nog bij sister Kümmer geweest ze is best wel ziek en ik had haar opgebeld afgelopen dinsdag en vroegof we misschien langs konden komen en dat wilde ze heel graag dus hebben we ook graag gedaan om daar langs te gaan.

Op vrijdag zijn we samen met de elders naar Virginia geweest en dat was ook weer heel erg gezellig.
Het was zo lekker weer en ik besloot zonder jas te gaan lopen en zelfs toen was het nog redelijk warm.
S'avonds zijn we gezellig naar Fam. Wichtermann gegaan en hebben heerlijk gegeten.

Wat we zaterdag hebben gedaan weet ik ok niet meer want ik ben mijn planner weer vergeten, geloof me als mijn hoofd niet vast zat was ik die ook nog 80.000 x vergeten.

Zondag was het weer tijd voor de kerk we hadden twee onderzoekers in de kerk en dat was echt een wonder omdat we echt op het punt stonden haar niet meer te benaderen omdat ze nooit kwam, we hebben en maand lang geen les met haar gehad en ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer om haar te bellen en te vragen of ze komt!! En ze kwam samen met haar zus dat was geweldig ( de aanhouder wint).

Vandaag maandag zijn we thuis geblevenen hebben we wat brieven geschreven, vanavond gaan we naar Norma en hebben we een bijzondere maaltijd ja ja stamppot ala Holland  peen en ui YEAYYY.

Well dat was mijn week.

Voordat ik ga wil ik graag nog een video met jullie delen.
Toen ik vanmorgen een toespraak van de alagemene conferentie aan het lezen was had ik heel erg het gevoel dat ik deze met jullie moest delen. Bij de eerste link is het in het Engels en de 2e in Nederlands.

https://www.lds.org/general-conference/2013/10/come-join-with-us?lang=eng

https://www.lds.org/general-conference/2013/10/come-join-with-us?lang=eng&clang=nld#watch= video

Verder wil ik ook een video delen speciaal voor de jeugd op dit moment werken we samen met iemand en haar dochter wordt gepest op school, toen ikdeze video zag op lds.org had ik gelijk het verlangen om die met jullie te delen:

https://www.mormonchannel.org/video/mormonmessages?v=3267475157001&cid=HPWE030514340&im=true

Voor die genen die pesten STOP DAAR MEE.
Voor die genen die gepest worden: praat met je ouders over ze houden van je en willen je helpen voordat het te laat is.

Ik hou van jullie,

Ade mit ein ant!!

Tot volgende week.

Sister Jessica Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten