maandag 2 december 2013

Maandag 2 december 2013

Heey iedereen,

Wat een week, wat een week!!!

Maandag was mijn laatste P-day met mijn district in Burgdorf. We zijn naar Bern geweest omdat daar een festival bezig was. We hadden de mogelijkheid om met confettie te gooien. Die kans laat je natuurlijk niet liggen. Alleen was het probleem dat de treinen in Bern niet meer op de juiste tijden weg gingen en dachten we dat we naar Burgdorf terug gingen, maar we kwamen uit in Biel. Dat is de andere kant van Bern. Maar heey .... Dat maakt niet uit.
We hadden een diner afspraak. We werden uitgenodigd omdat dit mijn laatste week was. We hebben nog nooit zo'n leuke avond gehad. 

Dinsdag hadden we een district verzameling, we gingen kaasfonduen. Dat was super grappig. De district verzameling was daarna ook niet meer geestelijk en serieus. We moesten op tijd weg omdat we weer eeeeeen eetafspraak hadden. Het was een fijne avond.

Woensdag hadden we alleen maar eetafspraken om iedereen gedag te zeggen. Sister Lauener en haar kids. Een van haar dochters heeft een cavia voor mij getekend. Ze heeft echt veel talent wooow.
Later gingen we naar een andere sister Lauener. Dat was zo gezellig dat we de bus hadden gemist en moesten we een uur langer blijven gehehe. 
In de avond hadden we een eetafspraak bij de bisschop. Ik ga zijn kinderen echt missen. De bisschop en zijn familie voelt een beetje aan als mijn familie. 

Mijn tijd in Burgdorf zit er op. Mijn nieuwe avontuur gaat verder in Schwamendingen!!
De weg naar Zürich was best zwaar en niet alleen wegens te veel spullen. Ik wilde Burgdorf echt niet verlaten. Maar eigenlijk is het super leuk. Ik geniet van de momenten die ik hier heb en de mogelijkheid om met sister Graf te werken. 

Sister Graf komt uit Hannover. We hebben lol samen, maar werken ook super hard. Ik ben elke dag zo moe van het harde werk, maar ik heb aan het einde van de dag wel het gevoel dat ik wat heb gedaan. We kunnen de dingen goed met elkaar bespreken en ik hou mij zelfs aan alle regels die we hebben. Jaja ik ben gehoorzaam.

We hebben deze week al een paar lessen gegeven en die gingen goed. Ik kan nu heel goed zien dat mijn Duits echt vooruit gaat. Zeker nu ik een Duitse collega heb.

Zondag was mijn eerste keer in de kerk van Schwamendingen. We hadden al gelijk de les in de ZHV? Dat was een beetje spannend. Les geven voor zusters die ik niet ken en dan ook nog eens in het Duits. Het was grappig, want we wilden een dvd laten zien over Joseph Smith. Maar we kregen hem niet in de juiste taal geprogrammeerd. Dat was een beetje apart.

Al met al was het een goede week.

Alles gutte,

Sister Bakker

Ow voor ik het vergeet, mijn nieuwe adres is;
Kirche Jesu Christu H.L.T.
Sister Jessica Bakker
Hottingerstraße 14a
8032 Zürich 
Zwitserland

Ich liebe euch





Geen opmerkingen:

Een reactie posten