dinsdag 31 december 2013

Maandag 30 december 2013

Hallo allemaal,

Hoe was jullie week?
Mijn week kon niet beter.

Het was kerst en dat moest gevierd worden. Dinsdag hadden we eerst een district vergadering en dat was natuurlijk grappig op kerstdag. We hadden daarna een les met Ali want hij had afgelopen week zijn doopdienst. Daarna gingen we naar de familie Russo. Wat een geweldige familie is dat zeg. Sister Graf ging als eerste met haar familie Skypen en om drie uur was het mijn tijd om te Skypen met mijn familie. Het was fijn om weer even met mijn familie te praten. Na het Skypen was het tijd om te eten!!
Sister Russo kan super goed koken en dat is super.

Na het eten was het tijd voor zingen en kadootjes uitpakken.
We hadden een GEWELDIGE avond met dansen en zingen. Jaja mijn dag kon niet meer stuk!!
Het was de beste kerst ever!!
Sister Graf en ik hebben heel veel dezelfde kadootjes en dat is was ons goal om zoveel mogelijk dezelfde dingen te krijgen, want dat schept een band.

Eerste kerstdag hadden we de volgende activiteiten.
In de ochtend hadden we een afspraak met iemand die niet meer actief is. Die ging niet door, maar ze was ons vergeten af te bellen. We hadden toen besloten om naar de kerk te gaan om te studeren. Jaja, ondanks kerst, moet dit toch ook gewoon gebeuren.

We zijn daarna naar de familie Russo gegaan en daar deden we het volgende.
Eten, film, eten, film, eten, film en naar huis.
Dat was een goede dag. Ik hou ervan om naar films te kijken en dat is iets wat ik heb gemist.

Tweede kerstdag hadden we het wat rustiger. We hadden alleen in de middag een afspraak met sister Wenzcel. Deze dag leek net of die zo langzaam ging. Het leuke aan deze dag was wel, dat het ging sneeuwen. Dus we hadden toch een beetje een witte kerst. En dat was iets wat ik echt wilde.

In de avond waren we bij onze wijkzendingsleider. Bij hem hadden we gegeten, gezongen en foto's bekeken van hun vakantie. Later keken we nog een film. Nou nou, wat een kerst!!

Vrijdag was het natuurlijk gewoon weer tijd om te werken. We hadden wat mensen gebeld uit onze areabook en later weer een les met Ali. Dat was een goede les over zijn volgende stap.
Daarna gingen we naar Dübendorf waar we weer eens verdwaalden hahahaha, maar dat is niet erg. We hadden besloten om maar weer terug te gaan naar huis om de rest van de week te plannen.

ZTerdag konden we eindelijk naar de tempel. Dat was super fijn. Ik kwam een broeder uit Burgdorf tegen en na de dienst hadden we elkaar nog even gesproken.
We wilden nog even naar de mormonshop om daar nog even verlate kerstkadootjes te kopen. Ik wist gewoon niet wat ik aan mijn ouders moest vragen voor de kerst. Ik heb een hele mooie ring gekocht en daar ben ik heel erg blij mee.

We moesten ons haasten om weer naar huis te gaan, want we hadden een DOOPDIENST........
Dit was werkelijk de beste doopdienst die ik in mijn leven heb meegemaakt. Naja, de eigen doopdienst was natuurlijk heel speciaal. Ali heeft na zijn doop nog zijn getuigenis gegeven en die was zo bijzonder.

Zondag was het weer tijd voor kerk.
We hadden in het tweede uur les bij de jeugd en we onderrichte hen over zendingswerk. En dat kunnen we natuurlijk wel.
In de avondmaaldienst werd mij gevraagd een toespraak te geven en voor de mensen die mij goed kennen, weten dat ik soms nogal vergeetachtig ben. Toen ik voordat ik naar de kerk ging mijn toespraak pakte, was ik vergeten hem te vertalen in het Duits. Ik moest toen een toespraak geven uit mijn hoofd en dan ook nog in het Duits. Volgens anderen was mijn toespraak goed en mijn Duits ging eigenlijk ook best goed. Ik ben tevreden.
Na de kerkdienst zijn we toch nog even naar Dübendorf gegaan en dit keer konden we het adres wel vinden. Helaas waren de mensen toch niet geïnteresseerd, maar we hebben het geprobeerd.

In de avond was het weer tijd om te plannen. Alweer?? Jip, alweer!! Onze planning duurt altijd vijf uur ofzo gehehe. 

Alzo mijn tijd is er voor nu op. Ik ga mijn P-day houden en kom later terug met het verhaal over vandaag. 

Have a nice week.......

Lost of love

Sister Bakker



Geen opmerkingen:

Een reactie posten