donderdag 17 juli 2014

Maandag 14 juli 2014

Heey allemaal,

Ik weet niet wat het is, maar ik ben mega vrolijk en ik heb te veel energie!!!!
Zo vanaf nu hebben de mensen in mijn zending (die de Engelse taal beheersen) ook de mogelijkheid mijn blog te lezen, omdat ik het in Nederlands en Engels ga doen.

Englisch below..!

Wat een geweldige week was het toch weer.
Het begon met heel veel vinden en voorbij's en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel regen.

Dinsdag hadden we de mogelijkheidom naar de tempel te gaan. Het weer was heel slecht en ik was blij dat we met de auto gingen. Het duurde wel twee uur om daar te komen hahaha en de Tom Tom stuurde ons steeds naar andere wegen.

Ik heb een paar mensen in de tempel getroffen die Nederlands spraken, man Nederlands is een moeilijke taal !! Ik ben het bijna vergeten te spreken.

Na de tempel hebben de Schwabe's ons meegenomen naar Lichtenstein voor een dinner!!
Ik ben daar nog nooit geweest en het is daar erg mooi, het was wel vervelend dat het regende, maar ondanks dat vond ik het nog altijd leuk om daar heen te gaan.

We hadden deze week een serves project. Ik hou er van om mensen te helpen zo schroom je je zelf niet om de zendelingen te vragen om je ergens mee te helpen, omdat ze daar van houden.
De familie die we hadden geholpen is aan het verhuizen en we hebben ze geholpen om het huis schoon te maken. Daarna hadden we nog een les met Charline haar man was er ook bij en hij is geen lid en man je ziet hem groeien eerst wilde hij helemaal niet bij de lessen zijn, en toen was hij er half bij en nu speelt hij met de kinderen en hij luisterd.

We zijn uitgenodigd bij de Fam Müller en het was super gezellig de elders waren er ook bij !!

Ik district verzameling moest ik voor 15 minuten spreken, ik had het onderwerp eerlijke serves gekozen. Ik had besloten om over een toespraak te spreken die waarschijnlijk alleen maar zendelingen kennen. The 4th missionary. Het gaat over vier zendelingenen hoe hun acties gevolgen hebben op hun zending. Het heeft mij erg geholpen om een betere zendelinge te worden, ik denk dat het allemaal we goed is gegaan.
Na de district verzameling hadden we een finding day en we hadden een lieve Elder die heel wat mensen opbelt voor ons, met het gevolg dat we daaruit 2 afspraken hadden is dat niet geweldig??
Één daarvan was de zelfde dag en man wat voelde ik me goed daarna.

Ik denk dat we hier veel wonderen gaan zien in St Gallen.

Zaterdag hadden we weer een les met Raijv omdat het regende hadden we besloten een film te gaan kijken. Het was de lange film van Joseph Smith.
Iedere keer als ik die film zie, heb ik weer een bevestiging dat Joseph Smith een profeet is en dat hij de kerk op aarde heeft herstelt.

Na de les zijn we naar buiten gegaan, en hebben we wat mensen bezocht de eerste was niet thuis en bij de tweede.......ja uum we zijn verdwaald alweer?? Jup alweer hahaha.
We zijn langs de arena van St Gallen gegaan, ze speelde die avond en ik denk dat voetbal in Nederland een beetje groter is dan hier in Zwitseland. Naja het was een leuke dag.

Ik hou van mijn werkhier als zendeling en om niet te dienen in St Gallen.
In de kerk hebben ze gevraagd of ik mijn getuigenis wil geven Well dat was best moeilijk, aangezien ik nog steeds een hekel aan heb om voor een grote groep mensen te spreken.

Well ik hou van jullie groetjes.

Sister Jessica Bakker. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten