maandag 7 juli 2014

Maandag 7 juli 2014

Heef iedereen,

Eerlijk is eerlijk ik heb deze week niet veel te zeggen, we hebben deze week veel tegenslagen gehad en maar 1 les.

Het lijkt erop dat iemand ons tegen wil houden voor het werk wat we doen, maar ook hebben we veel andere dingen geplant zodat we niet in ons gebied waren.

Één van die dingenwas dat we onze nieuwe president leerde kennen.
Ik moet zeggen hij is geweldig hij is super grappig, streng maar rechtvaardig en heeft een talentvolle familie met hem heeft hij zijn vrouw, zijn zoon (17 jaar) zijn dochter (13 jaar) en zijn dochter (19 jaar) is op zending in Japan.

Een ander cool ding is dat we een onderzoeker die sister McEwen en ik al een tijdje willen bezoeken maar nooit een nieuwe afspraak met ons gemaakt heeft en dat we toen een mega Guete les hebben gehad.

Charline is ook weer terug van vakantie!! we hadden afgelopen woensdagweer een goede tijd met haar, helaas kon ze een zondag niet naar de kerk komen omdat ze de hele nacht niet geslapen had.

Na Charline zijn we naar instituut gegaan omdat er een afsluiting was, we hebben gezellig wat sport met elkaar gespeelt en toen een opbouwende gedachte gehad ook hadden we deze week weer een muziek avond over het heilsplan en er komen er nog vier aan Lea en Martin waren er weer bij dat was vet goed.
Vanmorgen hebben we ons haar laten knippen en het huis weer lekker schoon gemaakt en toen uit het niets stonden er vier elders op ons balkon, ik liep naar buiten om wat weg te gooien toen ik naar de gang liep ging de deurbel en ik zag iemand weg rennen ik zij tegen mijn comp hé de elders zijn hier toen we naar buiten liepen stonde ze allemaal op het balkon Epnat en Wetzikon haha super grappig dat was een leuke verrassing

Nou voor de rest is er niet veel gebeurt.

Een fijne week verder.

Love sister Jessica Bakker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten