maandag 28 juli 2014

Maandag 28 Juli 2014

Hey hey

We hadden een geweldige week!!
We hebben een nieuwe onderzoeker!!

Onze week begon met een vinden dag, het regende heel hard maar dat hou ons miet tegen om dit geweldige werk te doen!!
In de avond hadden we een dinner met onze district en we hebben dan altijd mega plezier.

Familie Boos had ons uitgenodigd voor de lunch, we hadden een leuke goede en gezellige tijd samen.
We zijn ook nog bij Lea geweest ik moet zeggen ze maakt vooruitgang het heeft een tijdje geduurd en iedereen maakt vooruitgang op zijn eigen manier en dat heeft mij heel veel geduld gekost maar nu ben ik zover om geduld te hebben.

Zo mijn collega en ik moeten altijd rennen voor de trein zo ook deze week, we waren in een plaatst waar we nog nooit geweest waren om iemand te bezoeken op weg terug zagen we de porten dicht gaan en dat hield in onze trein komt er aan. Omdat de poorten dus dicht waren konden we niet naar de trein rennen voor ons leven (ik had de verkeerde rok aan) maar we hebben het gehaald.

In de avond hebben we nog een dinner afspraak gehad met de andere Fam Boos, ook dit was weer erg lekker de Fam Boos kan goed koken!

Vrijdag zijn we naar familie Schulz gegaan we hadden een erg lekkere lunch gehad, we zijn daarna nog naar een huis gegaan van een kunstenaar het was niet mijn ding maar het was allemaal voor Elder Smith.
Zondag ging natuurlijk weer veel te snel!!
We zijn naar de kerk gegaan en het regende heel hard en mijn schoenen waren doorweekt en ik moest dus op mijn sokken door de kerk lopen, in de avond zijn we naar de Schabe's gegaan voor het afschijtsfeest van Elder Smith ik zal hem missen we hadden een geweldige dag ik hou van mijn zending.

Love you all,

Ow transfercalls, we blijven nog een transfer samen YEAY

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten