zondag 6 juli 2014

Maandag 30 juni 2014

Lieve bloggers,

Kan je dat gevoel dat je heel hard werkt maar dat er niet veel gebeurt....wel dat was onze week.

We begonnen deze week met shoppen in Duitsland, het was sale deze week en dat laat je als zendeling niet liggen. S'avonds hadden we een super goede gezinsavond bij de Fam Bäck, we hebben veel spelletjes gedaan als opbouwende gedachten hebben we een Mormon messege laten zien en die zou ik graag met jullie willen delen.

http://ww..mormonchanel.org/youth-videos

Het is helaas alleen in het Engels :(
Ook hadden we een hele goede district metingen sister Määttä gaf een hele goede les over geduld.
We hebben toen als district besloten om elke dag te vragen om een situatie te hebben dat we geduld moeten uit oefenen,1 x per dag... Ik heb er ongeveer 3 hahahaha natuurlijk, maar ik ben daar heel dankbaar voor want we kunnen hier allemaal van leren.

Deze week was het ook weer tijd voor allemaal voorbij's dat was het min punt van de hele week, we werken zo hard om al die mensen te bezoeken maar we hadden geen succes.
Ook hebben we deze week een nieuwe zendings president gekregen President Kohler, president en sister Mills zijn na 3 jaar weer terug bij hun gezin.

Op woensdag waren wij samen met de elders uitgenodigd bij Fam Boos en ze hebben heerlijk voor ons gekookt later die dag hebben we nog een les met Raijv gehad. Het was super lekker weer en toen uit het niks begon het mege hard te regenen in de avond gingen we naar instituut en hadde we Melissa geholpen bij de mission Prep class, we moesten een toneel stukje doen over de herstelling van het evangelie en de heilige geest was zo sterk aanwezig DIT is zijn kerk en dat is door Joseph Smith terug gekomen op aarde.

We hadden deze week claining day 1 x per 9 maanden hebben we met heel de zending een dag dat we het hele huis schoon maken en dat we de dingen weg gooien die we niet meer gebruiken.

We hebben ook een geweldige dienst project gehad en lekker in de tuin gewerkt, ik vind het super cool om mensen te kunnen helpen met kleine dingen als het helpen in de tuin.
We hadden die morgen eerst een lunch afspraak en we hadde toen de verkeerde trein genomen en moesten snel overstappen in Appelsell dat was helemaal niet erg aangezien het daar super mooi is.

Zaterdag waren we uitgenodigd bij bisschop Escher die hebben een geweldig uitzicht op de bergen, daar moest ik natuurlijk een foto van nemen, s'avonds hadden we nog een doopdienst in de wijk dat was een fijne dienst.

En dan zondag wat een zondag, het stond in het teken van kerk studie plan en het Nederlands elftal, het is invitation month en deze week was het thema Jezus Cristus,,de toespraken waren geweldig,
We hebben ook een week planning gemaakt hopelijk deze week een betere week.

Ik hou van mijn persoonlijke studie ik ik leer heel veel.
Ik kon helaas het Nederlands elftal niet zien maar ik had een lid en een onderzoeker die me op de hoogte hielden. Wat ben ik dankbaar voor alles wat ik kan doen op zending!!!!!

Ik wens jullie een hele fijne week.

Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten