zondag 27 juli 2014

Maandag 21 juli 2014

Lieve Bloggers !!

Alweer een week voorbij !! waar gaat de tijd heen.
We hebben een drukke week!!
We hadden een zone training en daarna hadden we ee uitwisseling, ik ga naar Winterthur samen met mijn MTC collega sister Peacock.

We zijn gestart met een ziekenhuis bezoek bij een lid van Winterthur, ze vond het erg fijn dat we langs kwamen. Later zijn we nog naar de kerk gegaan omdat we een onderzoeker gingen helpen met haar familie geschiedenis ik was er dankbaar voor deze mogelijkheid om haar te helpen.

Onze tweede dag begon gelijk goed onze eerste les begon om 09:30 de vrouw die we onderwezen had erg veel moeite met bidden we kregen het gevoel door de heilige geest dat we geduld moesten hebben, dat deden we en het hielp na een tijdje heeft ze het slotgebed gezegd.
We hebben daarna gelijk weer een andere les, en ook daar was de heilige geest sterk aanwezig.
Toen ik terug kwam moesten we door naar Zurich omdat mijn collega iets verlengen moest. We zijn toen nog naar een lid daar geweest om een brief in de brievenbus te doen, toen we naar de tramhalte liepen zagen we een inactief lid en ik had het gevoel dat we haar moesten pratenden dat deed ik dan ook, we hadden een erg goed gesprek samen met haar daarna zijn we nog naar een huis van de zusters gegaan omdat we nog wat achter wilde laten, het was erg naar om die weg weer te lopen na 3 maanden, terug in ons eigen gebied hadden we een heerlijke dinner afspraak.

Zaterdag was één van de beste dagen die we hadden in St Gallen.
We zijn naar Lea gegaan en de les ging goed zoals bijna altijd, maar daarna zijn we nog met een vriend van haar Martin naar het park gegaan en hebben we een heel eerlijk en open gesprek gehad over alles en nog wat, het weer was geweldig mooi.
S'avonds hadden we nog een goede les met de elders en Raijv we hebben heel de dag over de Kerk, Bidden, en Schriftstudie gesproken en hoe belangrijk dat voor onz is.
Zondag is het heel snel gegaan in de kerk, ik heb geprobeerd om te vertalen voor sister Schabe en een gezin dat uit USA komt, hun dochter is op zendingen ons zendingsgebied en ze halen haar op, vertalen is vet moeilijk en was ook erg moe daarna. We hadden een super leuke lunch afspraak bij de Wetterings het is daar altijd gezellig.

Elder Schwabe had zijn verjaardag gisteren en dat moesten gevierd worden, ik heb heerlijk voor iedereen gekookt en we hebben veel spelletjes gespeeld en lol gehad.

En dan nog even iets anders, vrijdag had ik mijn jaar mark en transfer calls, dat betekend dat ik dit maar 1 keer ga zeggen, ik kom terug op 16 januari 2015 en ik hou van mijn zending en de tijd gaat al veel te snel, ik ben me er erg van bewust dat ik nog maar een half jaar te gaan heb, zo ik hou het erg waarderen dat jullie in de brieven en mails spreken over wanneer kom je thuis of bereid je alvast voor om naar huis te gaan, ik wil me ook deze laatste6 maanden concentreren op mijn zending en de Heer te dienen, heel erg bedankt voor de mederwerking ik vindt jullie brieven en mails super om te lezen.

LOVE sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten